Kdo za to může?
Grafi-co?
Zdroj: igdb
Rybářský ráj Horsta Fuchse
Jak se ti šlape?
Špatně. Fishing Adventure by možná fungovalo obstojně na mobilu jakožto hříčka pro ukrácení sezení v čekárně u zubaře, ale jakožto seriózně míněný titul, za který chce někdo peníze? Fakt ne. Ono to totiž na konzoli prostě není zábavné. U toho Far Cry to funguje jako zdroj peněz a oddych od zabití pár drsných věřících, ale upřímně, kdo seděl třeba dvě hodiny u tůně a rybařil? Jo, já taky ne. Pohyb postavy je celkem klasický, prostě dojdete k vodě, naměříte, nastavíte sílu odhozu a divíte se, jak to špatně lítá. Velmi pak uvítáte možnost koupit si pramičku a odveslovat někam na hlubší vodu a dále od kraje, neboť vaše digitální alter ego jednoduše neumí nahodit daleko a přesně. Jakékoliv sedmileté dítko si s nahozením poradí mnohem lépe. Samotný lov probíhá spíše nezáživným pozorováním symbolu splávku, neboť na ten „skutečný“ je „v dálce“, díky popisovaným grafickým orgiím, docela špatně vidět. Poměrně osvěžující a realistické je přitahování vlasce pro možnost kvalitního zaseknutí. To je jeden z mála hezkých detailů hry.
Zdroj: igdb
Je na tom něco dobrého?
Fishing Adventure je jednoduchá rybářská hra, které by spíše slušela platforma mobilů a tabletů než herních konzolí. Na ty je příliš prázdná a prostinká, navíc se prodává za poměrně vysokou cenu, která naprosto neodpovídá. Pokud by byla cena někde kolem 50 korun či 2 eur, šlo by hru chápat jako lacinou hříčku na chvilkové odreagování se od zákysu v něčem serióznějším, takto však nezbývá než doporučit mrknutí ke konkurenci.
Recenzi pro Gaming Professors napsal Vladimír Klosse.