Novinařina je složitá věc

Naděje a zklamání
Jedním z hlavních důvodů, proč jsem se rozhodl hrát titul Fobia – St. Dinfna Hotel, bylo to, že mi připomínal klasické hororové hry jako Penumbra nebo Amnesia. Prozkoumáváte různé místnosti, ve kterých hledáte téměř cokoliv. Otevíráte skříně, zásuvky, pouštíte vodu, rozhazujete pera, čtete dokumenty a mnoho dalších věcí, jen abyste našli potřebné předměty. Počáteční radost z toho, že si konečně zahrajete hororovou adventuru, která sází na mechanismy legendárních her, však vystřídá čiré zklamání. Fobia – St. Dinfna Hotel obsahuje i akční sekvence, v nichž se oháníte historickými střelnými zbraněmi a bojujete o přežití. Jakmile se vám do rukou dostane brokovnice nebo samopal, veškerá děsivá atmosféra je pryč a místo hrůzostrašného projektu máte najednou dojem, že hrajete odlehčenou verzi Resident Evil 7.
