Gunner, HEAT, PC! 98

GHPC dostává nový update

10. 10. 2022
 

Za titulem Gunner, HEAT, PC! nebo zkráceně GHPC stojí Radian Simulations LLC, které je zároveň jeho vydavatelem. Titul, jenž vám dá nahlédnout pod poklop tanků a jiných obrněných bojových vozidel, je v současné době ve fázi předběžného přístupu. Vývojáři prohlašují, že se má jednat o simulátor, který je stále poměrně přístupný a zábavný. Titul by měl být podobný bojovým simulátorům z konce 90. let a počátku roku 2000, samozřejmě s lepšími technologiemi a grafikou.

Gunner, HEAT, PC! 45

Co přináší GHPC Update 20221008 nového?

„Abychom udrželi obsah svěží, zatímco pracujeme na základních funkcích, je zde sada deseti nových misí okamžité akce rozprostřených mezi Outskirts a North Fields. Zahrnují různé typy scénářů, včetně některých unikátních sestav, které dosud nebyly k vidění! Stejně tak byla rozšířena kampaň, která obsahuje deset zbrusu nových šablon misí pro větší rozmanitost, lepší tempo a zajímavější bitvy.“

– Radian Simulations LLC

Při prozkoumávání nového obsahu misí si dávejte pozor na cíle v podobě nákladních automobilů – v boji se konečně objeví M923 a Ural 375D. Několik nových misí obsahuje příležitosti, jak přímo zničit logistiku nepřítele zásahem jeho dopravních prostředků.

Určitá pozornost byla věnována i vizuální stránce: výrazně bylo vylepšeno vykreslování trávy, BRDM-2 se dočkala přepracování modelu v rámci příprav na budoucí funkce, BMP-1 zdobí nové vybavení a mnoho vozidel dostalo nové antény, které reagují na fyziku!  

Zvláštní zmínku v této aktualizaci si zaslouží vylepšení využití RAM při cestování rozsáhlými oblastmi nebo načítání různých map v rámci jedné herní relace. Hráči, kteří se v předchozích verzích potýkali s problémy nebo pády souvisejícími s pamětí, se mohou dočkat výrazně stabilnějšího zážitku.

Několik nestabilních nebo poruchových scénářů kampaně bylo postupně odstraněno. Na průběhu kampaně a obsahu obecně se stále silně pracuje, ale mělo by to pomoci zmírnit mnoho stávajících problémů, jako je čekání na nepřátele, kteří se nikdy neobjeví, nebo nutnost projít několik kilometrů terénem bez akce.

Co se týče umělé inteligence, posádky v GHPC by již neměly být schopny vidět skrz malé stromořadí nebo jednotlivé stromy. Nemělo by již docházet k mnoha případům, kdy je ATGM zasažena skrze husté listí. Jedná se však zatím o částečnou opravu. 

Dále bylo přidáno deset nových okamžitých akčních misí a také deset nových šablon misí kampaně.

Přibyla fyzika zavazadel připevněných na tancích, stejně jako flexibilní antény pro mnoho vozidel s náhodným vázáním.

V rámci grafických úprav bylo přepracováno vykreslování trávy pro lepší detaily a barevné variace. Přepracován byl také vizuální model BRDM-2. Stabilita jízdní fyziky některých vozidel byla zlepšena, síla zpětného rázu děla BMP-1 byla pro větší realističnost snížena.

Více informací naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 25 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.