Ještě před vydáním to vývojáři schytali
Co je vlastně špatně?
Prostě odporné
Na druhé místo pomyslného žebříčku největších problémů se za mě umístilo totální odfláknutí celého remasteru po vizuální stránce. Hry vypadají, jako by vývojáři stáhli mod na shadery z internetu, ze kterého se ani na zadek neposadíte. Nějak ho poupravili, aby se s nimi tvůrce originálu nemohl soudit, a jednoduše ho do her aplikovali. Samotné modely postav se také ani trochu nezměnily, spíše jsou ještě horší. Carlův bratr Sweet například má ruku vykloubenou, jako by právě spadl z Nuselského mostu, nebo někteří členové gangu Grove Street jsou spíš členové gangu Down Syndrome Street.
Pokud hrajete jakoukoliv hru z této svaté trojice a začne pršet, můžete si rovnou zajít udělat čaj, kafe nebo cokoliv, co by vám zabralo nějakých pár minut, než se počasí umoudří, protože doslova nebudete nic vidět. Nepříjemné bílé čáry přes celou obrazovku, které blikají takovým způsobem, že bych se nedivil kdyby u epileptiků vyvolal záchvat. Přidejte k tomu ještě blesky a máte domácí techno koncert.
Rok 2021, rok bugů ve hrách
Něco pozitivního se ale přece na Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition najde
Očekávali jsme velkou nostalgii, ale místo toho jsme dostali plivance do tváře. Ano, nostalgie tam je, ale všechno je naprosto špatně. Staré chyby zůstaly, ale přišly i nové. Grafika a textury jsou nedodělané. Chybí pocit nostalgické atmosféry, když jsem před lety projížděl noční Los Santos, přejížděl prostitutky pro peníze a náboje a zkoušel všechny různé šílené cheaty proti hordám policajtů. Působí to na mne tak, že hry jsou vyrobené za ten měsíc mezi oznámením a vydáním. Přidejme k tomu stáhnutí původních her z obchodu a nemožnost zapnout hru na PC při vydání a remaster Grand Theft Auto: The Trilogy převzal od Warcraft III: Reforged cenu za největší zklamání v rámci návratu legendární hry. Pokud si nechcete zkazit pohled na hru, nedoporučujeme ji vzhledem ke stavu k dnešnímu dni zakoupit.
Článek pro Gaming Professors napsal Daniel Červinka.