Vývojáři Kaos Studios a Digital Extremes vytvořili celkem zajímavý příběhový koncept. Homefront nás na rozdíl od většiny stříleček nepřenáší do období dvou světových válek či studené války, ale zavede nás do blízké budoucnosti. Postarší hra z roku 2011 nás tedy příběhově přenáší do roku 2027, kdy se naplnily představy všech politických strašitelů. Severní Korea nejenže dokázala na svém území rozběhnout internet, ale podařilo se jí také nenechat vyhladovět své obyvatelstvo, a dokonce ovládnout svět. Vlhký sen každého správného diktátora. Ovládnutí se překvapivě nevyhnulo ani USA, a protože si strýček Chuck Norris vzal dovolenou, Kim Čong-un neváhal a využil tuto skvělou příležitost. Naše hlavní postava Jacobs se rozhodla nahradit Chucka a naší úlohou je tedy spasit Ameriku. Za spolupráce našich dalších amerických rebelů splníme přesně sedm misí. Stejnou cifru má i počet hodin příběhu, a to s velkou, ale opravdu velkou rezervou. My jsme totiž hráli na nejvyšší možné úrovni – Partyzán –, která v některých chvílích opravdu zvedala jak tlak v žilách, tak chuť rozbíjet věci kolem sebe. Troufneme si říct, že čistý čas příběhu by se na nižší úrovni pohyboval kolem dvou až tří hodin, což je žalostně málo.