Hunt: Showdown zlepšuje registraci hitů

Share on facebook
Sdilet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: igdb.com

Jak jsme vás informovali v nedávné recenzi.

Hunt: Showdown je originálně zasazená multiplayerová FPS hra, která kombinuje prvky PVP a PVE. Hru vytvořilo a zároveň vydalo studio Crytek na svém vlastním CryEnginu, nicméně během doby, co je na světě, se musela potýkat s celou řadou problémů a nedostatků. Jedním z těchto nedostatků byly i časté problémy s hity – tedy zásahy nepřátel – a také s registrací hitpointů. 

Registrace hitu Hunt: Showdown se zlepšuje, říká Crytek

Vývojáři poprvé uvedli, že se problémem zabývají již od roku 2019. Společnost Crytek nyní tvrdí, že její oprava problematických registrací zásahů ve hře Hunt: Showdown přinesla „velké zlepšení“. Jak uvádí na svém Twitteru.

Podceňovaný battle royale dlouho trpěl frustrující registrací zásahů, zejména v boji na blízko. Četné příspěvky na Redditu a Steamu v průběhu let poukazovaly na to, že zásahy nejsou rozpoznány, ani když se přehraje animace cákanců krve, která zásah indikuje. 

Nicméně společnost Crytek původně řešila problémy s registrací zásahů ve hře již v únoru 2019 v dlouhém a poměrně technickém příspěvku na blogu. V něm byl podrobný popis, jak registrace zásahů probíhá – v podstatě tak, že server předpovídá zásah s příklonem k favoritovi střelce. Ne vždy to však takto fungovalo, a to kvůli problémům, jako je desynchronizace a latence. 

Z tohoto důvodu se také stále využívá, že není country-Lock, který by zamezil, aby hráči z Ruska a Asie hráli na EU serverech a hráči z Evropy pro změnu hráli na amerických serverech. To vše kvůli výhodě latence nad tamními hráči.

Společnost Crytek uvedla, že začíná shromažďovat data, aby tyto problémy přesně určila, a také hledá způsoby, jak systém ověřování zásahů vylepšit, „aby byl k desynchronizaci dostatečně shovívavý a neznehodnocoval legitimní zásahy, ale zároveň dostatečně přísný, aby hru neumožňoval zneužít.“

Přelomový rok 2021

Přelomový byl pro hru však rok 2021, a to jak představením nového bosse, tak i nadcházející již oznámenou novou mapou.

Nicméně na začátku roku 2021 se objevil příliv hráčů, kteří hlásili problémy s registrací zásahů. Společnost Crytek uvedla, že si „nárůstu počtu problémů s registrací zásahů“ všimla, a v příspěvku na blogu nabídla první větší aktualizaci tohoto problému za více než dva roky. Podstata problému zřejmě pramení z toho, že si hra myslí, že ten, kdo vystřelil, je mrtvý.

 

„Zjistili jsme, že k mnoha zneplatněním zásahů dochází proto, že server považuje hráče, jehož střely byly zneplatněny, za již mrtvého,“ stojí v příspěvku. „Na základě toho se nám podařilo tento konkrétní problém izolovat a situaci výrazně zlepšit.“ Společnost Crytek uvádí, že po aktualizaci z minulého měsíce, která zavedla některé opravy, došlo k „velkému zlepšení problémů s registrací zásahů“ a také ke zvýšení počtu výměn zabití díky „menšímu počtu zneplatněných férových střel a spravedlivější a přesnější výměně zásahů“. Společnost Crytek uvedla, že pokračuje ve vyhledávání a odstraňování problémů s registrací zásahů i jinde, a požádala hráče, aby „s námi měli strpení“.

 

Samozřejmě ne všichni jsou o tom přesvědčeni. Několik dní starý příspěvek na Redditu hovoří o nárůstu počtu kill trades, ale s výhradou, že zásahy stále nejsou registrovány tak, jak by měly. Někteří dokonce tvrdí, že se problém od vydání patche zhoršil, ačkoli údaje společnosti Crytek s tím zřejmě nesouhlasí.

Hunt Showdown bayou

Nová mapa tento měsíc!

Navzdory smíšenému přijetí ukazují údaje společnosti Crytek zlepšení. To je dobrá zpráva pro hru, která je tak silně závislá na přesném míření a kde vás headshoty okamžitě vyřadí. Pro Hunt: Showdown to navíc přišlo v pravý čas – nová mapa by měla přijít na trh kdykoli tento měsíc a bude první od uvedení hry na trh v roce 2018.

Hru můžete sledovat zde.

Zdroj: pcgamer.com

Share on facebook
Sdilet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru
Share on linkedin
Sdílet na LinkedIn