Industries of Titan – požár budov

Sdílet
Sdílet
Sdílet

V naší recenzi jste si mohli přečíst o futuristické budovatelské strategii Industries of Titan od Brace Yourself Games. Hra se odehrává stovky, dost možná i tisíce let v daleké budoucnosti. Lidé již dávno kolonizovali většinu planet sluneční soustavy. Disponují moderními technologiemi a míra chudoby i bohatství je prohloubena jako nikdy předtím. Proto někteří lidé vzhlíží k novému pokusu o kolonizaci Titanu, který dříve z nějakého důvodu nevyšel podle očekávání.

Vzhledem k tomu, že je hra stále ve fázi předběžného přístupu, se ji vývojáři snaží co nejvíce zdokonalovat a přiblížit k finálnímu vydání. Nyní byla vydána nová záplata pro experimentální neboli beta verzi hry.

Industries of Titan

Zdroj: Brace Yourself Games

Experimentální přístup je fáze vývoje, kdy jsou různé prvky a změny nejdříve nahrány do této sekce a až teprve po testování a zpětné vazbě testerů aplikovány do veřejné části hry – v tomto případě předběžného přístupu.

Mnoho změn, které se týkají této verze, je převzato na základě zpětné vazby komunity.

Nový prvek, který byl přidán, je požár budov. Požár přibývá jako další nebezpečí, které je potřeba zvládnout. Budovy začnou hořet poté, co obdrží značné poškození, ať už při útoku rebelů nebo jiných vlivů na Titanu. Jakmile začne budova hořet, může se oheň nakonec rozšířit na další okolní budovy. Pokud k požáru dojde v průběhu větrné bouře, bude se šířit po směru větru a zároveň i značně rychleji. 

Když se tedy požár vyskytne, vyplatí se vynaložit a vyčlenit veškeré možné pracovníky k tomu, aby jej urychleně uhasili. Uhasit jej mohou samozřejmě i  déšť a sníh. Požár také značně ovlivňuje aktuální hodnotu znečištění.

/* následující blok vložte do stránky kamkoli za připojení výdejového a měřicího */ /* skriptu a definici reklamních zón (elementy pro reklamu musí v okamžiku volání */ /* metody getAds() ve zdrojovém kódu stránky fyzicky existovat) */ /* metoda getAds() zajišťuje získání reklamy z reklamního systému a její vykreslení */ /* do stránky; parametry jednotlivých zón jsou definované v níže uvedeném poli, */ /* které je argumentem této metody */ sssp.getAds([ { "zoneId": 256981, /* unikátní identifikátor reklamní zóny */ "id": "ssp-zone-256981", /* ID elementu, do kterého se vypisuje reklama */ "width": 970, /* maximální šířka reklamy v zóně */ "height": 210 /* maximální výška reklamy v zóně */ } ]);
  • Novinkou, kterou mnoho hráčů požadovalo, je i možnost nastavení nekonečné vlny rebelů nebo žádné vlny rebelů při spuštění nové hry.
  • Změny byly rovněž ve vyvážení počasí.
  • Sněhové bouře již nesnižují dosah věží a místo toho snižují rychlost chůze a rychlost pohybu lodí.
  • Silná mlha pouze snižuje viditelnost.
  • Kompletní seznam změn a novinek naleznete zde.
Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn