Muse Dash je hudební titul, ve kterém v rytmu tanečních písní rozbíjíte příšery a další objekty ve snaze dostat se na konec písně. Pokud jste hráli tituly jako Guitar Hero, Just Dance, Magic Titles nebo Musical Titles, bude vám premisa hry Muse Dash povědomá, protože vychází ze základů těchto titulů. Jen je zde několik rozdílů a přibyla pořádná dávka bláznivých barev a anime postaviček. Za touto roztomilou hříčkou stojí čínské nezávislé studio PeroPero Games. Účelem této recenze je ukázat, zda byste této hře měli věnovat svůj čas, nebo ne.

Z mobilu na počítač
Mnoho hráčů může Muse Dash znát především díky její první mobilní verzi z roku 2018. Vzhledem k rychlé popularitě hry není překvapením, že vývojáři z PeroPero o rok později vydali také PC verzi pro Steam. Než si však rozebereme verzi pro PC, pojďme si do začátku povědět o té pro mobilní zařízení. Nejprve bych chtěl zmínit, že mezi oběma variantami není velký rozdíl a na první pohled si ničeho nevšimnete, ale jedna zásadní odlišnost tu je.
Mám mobilní verzi, mohu ji přenést do počítače?
Co nám přinese verze pro Steam?
Pokyny jsou srozumitelné pro každého
Každý si tu najde svou postavu
Bez mazlíků by to nešlo
Přemrštěná cena DLC
Upřímně řečeno si nemyslím, že cena DLC, které stojí neuvěřitelných 30 eur, je adekvátní, protože kromě několika písní navíc a odemčení všech postav včetně domácích mazlíčků nenabízí nic jiného. Kdyby tam bylo alespoň něco navíc v podobě, co já vím, dokumentu o vývoji nebo jak probíhala spolupráce s účinkujícími a co na to říkali atd… Určitě by se našlo mnoho způsobů, jak ospravedlnit vysokou cenu DLC, ale tady nic takového nevidím. Zdá se mi, že jde spíše o trik EA a Ubisoftu, jak do svých her přidat mikrotransakce, které usnadňují jejich hraní od začátku. Tady to funguje úplně stejně, jakmile si koupíte DLC, máte vše předem otevřené – tedy, je pravda, že základní písničky jsou zamčené, ale postavy, zvířátka a speciální věci dostanete hned.