Když se řekne peklo, ihned si většina z nás vybaví zatuchlé doupě kdesi v podzemí se šlehajícími plameny, zlomyslně děsivými pekelníky a úpěním mučených hříšníků na pozadí. Autor hry Pinstripe, Thomas Brush, se však zhlédl spíše v tvorbě Tima Burtona a představuje nám tak příběh mrazivého posmrtného života, kde vás bude vina a trest stíhat na každém kroku. Recenze je na PC verzi hry.
Odčiňte své hříchy
Unikátní styl s podtextem
Svět Pinstripe je bezesporu přímo pastva pro oči. Výtvarný styl se autorovi po několikaletém vývoji a kickstarterové kampani velice vyplatil, a díky tomu hru prakticky nezaměníte s žádnou jinou. Ať už jde o romanticky zasněžené lokace, temné jeskyně či okolí vašeho domu, nesmíte zapomínat na to, že je to vše vyobrazení pekla. Stejně tak postavy, které střetnete, se budou charakteristicky podobat svou protáhlostí a hubenou stavbou těla. Tento styl odkazuje na název hry Pinstripe, což je jednak jméno whisky, která je pro příběh, dalo by se říci, skrytým spouštěčem, a zároveň v překladu znamená „tenký steh“.
Během vaší výpravy po stopách unesené dcery se setkáte se svým čtyřnohým mazlíčkem jménem George, který vám bude věrným parťákem po celý zbytek hry. Narazíte také na postavy z dob, kdy jste ještě byli naživu. Díky krátkým rozhovorům s nimi se pozvolna dozvídáte Tedovu minulost i tragický osud jeho ženy, kterým vše začalo. Pozornost věnujte také dialogovým volbám. Ty sice úplně neovlivňují zakončení celého příběhu, ale spíše jednu z jeho dvou forem.