Italské studio Milestone oznámilo, kdy se dočkáme dalšího pokračování jeho nejstarší a vlastně také nejvýznamnější série. Arkádové závody s příběhem vyjdou 26. března 2026, a to na PlayStation 5, Xbox Series X/S a PC. Odhalení data jsme se dočkali v rámci nového příběhového traileru, které byl prezentován v rámci udílení cen The Game Awards 2025.
Podle oficiálního oznámení se má příběh hry inspirovat klasickými postupy JRPG. Japonský vliv neskrývá ani celková estetika futuristického světa, v němž se několik závodníků s rozličnými záměry setkává na ilegálním turnaji vytuněných aut. Příběh bude vyprávěn prostřednictvím asi 30 minut cutscén. Ty vyrobila japonská animační společnost Polygon Pictures, do jehož portfolia spadají třeba animované filmy o Godzille nebo spolupráce na Ghost in the Shell 2: Innocence.
Screamer kromě stylové grafiky láká na inovativní hratelnost. Ta má být postavená jednak na ovládání driftů pomocí dvojice analogových páček (zřejmě půjde o podobný systém, který představila indie hra Inertial Drift) a jednak na takzvaném systému Echo, s jehož pomocí půjde generovat zdroje využitelné při soubojích na trati.
První Screamer vyšel na počítače s operačním systémem DOS v roce 1995, kde ohromoval v té době bezkonkurenční grafikou. První díl se inspiroval arkádovými sériemi jako Ridge Racer a Daytona USA. Navazující hry Screamer 2 (1996) a Screamer Rally (1997) si zase vzaly za vzor sérii Sega Rally. Zatím poslední díl vyšel v roce 2000 pod názvem Screamer 4x4. Na tom ovšem již nepracovalo studio Milestone a jeho hratelnost se zásadně odlišovala od předchozích dílů. Maďarští tvůrci ze společnosti Clever's Games jej totiž pojali jako ve své době unikátní simulátor jízdy v extrémně náročném terénu.