Touchdown Girls – logiáš

Touchdown Girls – ani ňadra to nezachrání

13. 2. 2023
Zdroj náhledu: Entropy Digital Entertainment

Touchdown Girls je nový erotický román od studia, kterému tento žánr není cizí. Tento titul pochází z dílny Entropy Digital Entertainment, které můžete znát z jeho předchozích her, jako jsou Virt-U-Mate, Curse of Black Bone, Escort Simulator 2, Real Feel, Girlfight 2024 nebo Sexstone. Účelem této recenze je vysvětlit, proč byste se od této hry měli držet dál.

Studio, které se nevzdává

Než se pustíme do recenze hry Touchdown Girls, povězme si něco o studiu Entropy Digital Entertainment. Nemám problém s lidmi, kteří mají zdravé sebevědomí, jenže existují i tací, již se s vámi budou rádi hádat, i když je zřejmé, že se mýlí. Tento druhý případ člověka se částečně týká také tohoto studia. Poprvé jsem se s Entropy Digital setkal prostřednictvím jejich projektu Virt-U-Mate, který jsem pro vás měl zrecenzovat, ale k tomu nikdy nedošlo. Na druhou stranu mohu říci, že ve srovnání s jejich dalšími sedmi hrami, jejichž recenze byly poměrně negativní, se jednalo o jeden z lepších projektů

Abych byl upřímný, nikdy jsem si nemyslel, že to řeknu, ale chválím Electronic Arts. Všichni víme, že s oblíbenými franšízami umí zacházet trochu nešetrně a je jim jedno, co si myslí ostatní. Přesto se jim podařilo několik dobrých věcí, například Star Wars Jedi: Fallen Order.

Ovšem nyní se bavíme o Entropy Digital: právě tady mám problém. Když se podíváte na jejich webové stránky, chlubí se tím, že jsou studiem, jež se zabývá tvorbou nejlepších erotických románů… s čímž bych neměl problém, kdyby jejich hry byly skutečně dobré. Fanoušci tohoto žánru se jim ze všech sil snažili pomáhat a dávat zpětnou vazbu, jak jejich projekty vylepšit. Bohužel Entropy komunitu neposlouchá a dál vydává jeden průměrný titul za druhým. Je to škoda, protože některé jejich koncepty nezní na papíře špatně, ale chybí jim provedení.

Budu hvězda amerického fotbalu

Už se mi stalo, že jsem hodnotil titul, aniž bych znal jeho příběh, poněvadž mi ho samotná hra neprozradila. Touchdown Girls má tentýž problém a bez popisu na Steamu bych nevěděl, o čem je. Tématem je klasické klišé, ve kterém se vžijete do role studenta hrajícího americký fotbal, který z nějakého důvodu sní o tom, že se stane rozehrávačem týmu Brigham Hornets. Tento účel zůstává po celou hodinu vašeho hraní nevysvětlen.

Příběh je značně zmatený, poněvadž začíná fotbalovým zápasem, při němž prohráváte proti třem dívkám. Následně se snažíte jednu z nich udeřit, zatímco zbylé dvě vás vyřadí, aby ji ochránily. Člověk by očekával, že se bude něco dít, když se vaše postava pokusí dotyčnou osobu ženského pohlaví udeřit, kopnout nebo jinak znevážit. Namísto toho jste svědky situace, kdy jedna z dívek vytáhne zpoza jeho šortek obrovského tulíka a sexuálně jej uspokojuje… vy si pak jen říkáte, cože? Takto je člověk „vtažen“ do příběhu, což v nějakém jiném vesmíru jistě dává smysl.

Prosím, já už nechci

Pokud jsem někdy byl k nějakým erotickým románům příliš přísný a dal jim nižší hodnocení, musím se jim teď omluvit, protože ve srovnání s Touchdown Girls by to jistě byla mistrovská díla. Pokud tvoříte romány, bez ohledu na to, zda se zabývají sexuální tematikou, měli byste věnovat pozornost určitým zásadním aspektům, jako je zápletka, grafická úprava a dialogy. Ty jsou podle mého názoru jednou z nejdůležitějších věcí. Samozřejmě existují novely, které postrádají vizuální stránku, ale jejich zápletky to více než vynahrazují. Popřípadě může být příběh špatný, ale minimálně dívky vypadají dobře atd.

Problém nastává, když videohry nedokážou přinést kvalitní příběh, jako je tomu v případě této recenzované hry. Touchdown Girls nemá dobrý, nebo dokonce průměrný děj, on ho má naopak vyloženě špatný. Grafické zpracování je úděsné, ženské postavy vypadají uměleji než skutečné sexuální panny, co si můžete zakoupit v obchodě pro dospělé, a o mužských modelech se nemá cenu zmiňovat. Popravdě jediným kladem této gamesy byla prsíčka žen; s těmi se nedá nic zkazit. Vykreslení hrdinů by si zasloužilo vlastní kapitolu. Pokud máte chuť na nějaké sexuální hrátky, bylo by lepší podívat se na některý z filmů určených výhradně pro dospělé nebo si přečíst něco, co vám rozšíří představivost, protože se po nich budete cítit mnohem lépe, a ještě ušetříte peníze.

Nebudu vám nabízet nic jiného než klikání

Touchdown Girls je klasickým románem, ve kterém stačí pouze klikat a přeskakovat rozhovory, pokud chcete postupovat dál. Když už mluvíme o uvedených dialozích, při nich máte možnost reagovat na určitá témata, ale volba odpovědi nijak neovlivní výsledek hry. Dá se říci, že se jedná o kosmetický doplněk, jehož účelem je vyvolat mylný dojem, že skutečně něco měníte. Zejména rozhovory jsou nezajímavé a spočívají především v dětinském sexuálním humoru, jaký jsme obvykle používali na základní škole.

Osobně nemám problém s tituly, které nenabízejí nic víc než neustálé klikání na obrazovku, pokud je za to dosaženo nějaké kvality. V tomto případě tomu tak ale není a troufám si tvrdit, že i kdyby vývojáři z Entropy Digital přidali vedlejší mechaniky, jako jsou minihry, rentgenové vidění a možnost přepínat kamery během sexuálních eskapád, recenzovaný titul by to nezachránilo.

Rád bych se vrátil k větě, kterou jsem použil na začátku tohoto článku: „zůstává po celou hodinu vašeho hraní “. Mohlo by se zdát, že jde o nešťastné použití frazeologismu, jehož účelem bylo tomuto odstavci pouze dodat na dramatičnosti, ale není tomu tak. Když si tuto hru koupíte, získáte nejen nekvalitní obsah, nýbrž i hodinu hraní. Ano, Touchdown Girls lze dohrát během hodiny – nebo dokonce rychleji, pokud přeskočíte dialogy, abyste se dostali k erotické akci. Opravdu stojí hra za těch 9,99 eur (necelých 250 Kč)?

Touchdown Girls by možná nebyl tak hrozný erotický román, kdyby ho nevyvíjela Entropy. Za necelých 250 Kč titul nabízí velmi chudý příběh, umělé modely dívek a strašný render, ze kterého bolí oči. Erotické scény vypadají docela slušně, ale raději bych se podíval na film pro dospělé. Jediné, co se na tomto titulu vlastně povedlo, jsou ta ženská prsa, a proto dávám jeden bod.

• ženská prsa
  • rozmazaný render
  • otřesné modely dívek i mužů