Píše se rok 2005 a na herní svět přichází pokračování úspěšné hry Mercedes-Benz World Racing, která si získala nejen srdce mnoha fanoušků, ale také herních kritiků napříč světem. V tehdejší době se jednalo, podle mého osobního názoru, o jednu z nejlepších závodních her vůbec, a proto není divu, že zanedlouho po jedničce vyšlo oficiální pokračování se zkráceným názvem World Racing 2. Kdo byl majitelem tehdejšího Playstation 2 nebo prvního Xboxu a zároveň fanoušek závodních her, ten jistě do styku s tímto závodním klenotem přišel. Určitě si kladete otázku, proč se k World Racing 2 vlastně vracíme, a dokonce jej recenzujeme. Studio Synetic GmbH totiž nedávno vydalo oficiální remaster World Racing 2: Championship Edition, který nabízí různá vylepšení, podporu Steam Workshopu a hlavně optimalizaci pro moderní operační systémy a hardware. Ačkoliv vylepšená verze obsahuje různé moderní věcičky, jako je podpora Workshopu, ve svém jádru se stále jedná o starý dobrý World Racing 2, tak jako tomu bylo ve své době.
Vzpomínka na minulost, avšak bez oficiální licence
Návrat do starých dobrých lokací a závodních režimů
Co se týče jízdního modelu, World Racing 2: Championship Edition je primárně arkádovým závoděním, které však v některých ohledech není úplně vyladěné, a nebylo ani u původního dílu z roku 2006. Asi největší problém, co s World of Racing 2 obecně mám, je fyzikální model. Nemám rozhodně nic proti arkádě, naopak jsem rád, když si někdy zajezdím i něco jiného než čistokrevný simulátor, avšak v tomto ohledu to titul s arkádovostí malinko přehnal. Závodní auta dokáží velmi snadno vyjet z dráhy a například při nárazu do svodidel či jiného vozidla se dokonce mohou nepříjemně odrazit, jako by zde váha aut vůbec neexistovala. Vaše auto se rovněž velmi často dokáže dostat do smyku, zvláště při průjezdu zatáčkami. Zde si musíte pečlivě hlídat, jakou rychlostí do zatáčky vjedete. Pokud to bude velmi rychle, může to být pro váš závod dokonce fatální.