Zachrání Damon Lebrun potápějící se Aircraft Carrier Survival?

Sdílet
Sdílet
Sdílet

Ve hře Aircraft Carrier Survival jste velitelem letadlové lodi amerického námořnictva, respektive admirálem, který krom své lodě má k ruce i doprovodná a obranná plavidla různých tříd. Zároveň je na vás kompletní správa výbavy, zásob a personálu a v neposlední řadě také volba taktiky při různých leteckých misích. Hra není v jádru vůbec špatná, mnoho bugů a chyb ji však táhne ke dnu.

Titul je nyní sužován problémy se složitým ovládáním, nejasnými mechanismy hry a chybami v kameře, ale také specifickými bugy, které se někdy v rámci hratelnosti vyskytují. Hráči reagují negativně i v důsledku dlouhé absence sebemenší aktualizace či oznámení, co se chystá v budoucnu.

Vývojáři si jsou problémů vědomi, tím spíše si museli připustit i smíšenou zpětnou vazbu z řad komunity. Patrně v rámci celé závažné situace kolem hry se proto rozhodli pro razantní krok v rámci oprav. Záchranou pro potápějící se Aircraft Carrier Survival má být Damon Lebrun, který je mezi herními vývojáři poměrně známý. Damon je designér/vývojář her Age of Gladiators a Raiders! Forsaken Earth a spolutvůrce/vývojář série Deadwater Saloon.

Aircraft Carrier Survival Prologue - podvečer
  • „Protože Gambit Games již neexistuje, byl jsem požádán CreativeForge, abych pomohl opravit některé chyby a vylepšil hru. Podotýkám, že jsem vlastně také fanouškem hry a kampaň jsem dohrál už dvakrát (přes 50 hodin na Steamu), přičemž jsem získal 72 % achievementů (pár mi jich uniká, například Purpurové srdce – asi prostě nesnesu, když vidím umírat členy své posádky). Moje strategie je být transparentní a vydávat série menších, ale častějších aktualizací namísto větších a potenciálně více hru rozbíjejících.“ – Damon Lebrun

    Je nutné zmínit, že hra nedostala žádnou aktualizaci od června roku 2022. Vybrali jsme pár bodů, na které se hodlá Damon zaměřit:

    • Přidat tlačítko Pause
    • Systém ukládání je stále nefunkční (sloty mizí při použití posuvníku). Ukládání někdy nefunguje během misí
    • Panel zobrazující, která letadla jsou v danou chvíli na palubě (stíhací, střemhlavé, torpédové) – „unavilo mě počítat, kolik mám jednotlivých typů letadel před plánováním náletů, a myslím, že rychlé doplnění uživatelského rozhraní může tento problém vyřešit.“ – Damon Lebrun
    • UI lišta stavu zdraví na letadlové lodi (poškozené sekce / kritické sekce)
    Odstranění náletu, který nenachází žádné cíle – „tohle mě přivádí k šílenství. Pokud provedu průzkum oblasti a naplánuji letecký útok, je pro mě frustrující, když během útoku nejsou nalezeny žádné cíle.“ – Damon Lebrun. Ano, tohle je opravdu jeden z velmi frustrujících okamžiků hry, na který si stěžuje většina hráčů.

Více podrobností naleznete zde.

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn