Keeper vypráví svůj příběh vizuálně a beze slov. Na zapomenutém ostrově ve ztraceném moři stojí starý maják ve stínu hory, která se tyčí ve vnitrozemí. Maják se probouzí, zničehonic mu narostou nohy a je poháněn tajemným pocitem poslání. Už předtím se na jeho vrcholu uhnízdil jeden mořský pták, který uletěl před hnilobou ve vnitrozemí a bude vaším věrným společníkem na surrealistické cestě do hloubi ostrova. Do míst, která překračují hranice běžného chápání naší fantazie.
Keeper je logická adventura z pohledu třetí osoby. Prostředí hry je plné různých překážek se kterými se budete muset vypořádat pomocí světlometu majáku. Jeho světlo dokáže ovlivnit místní faunu, flóru a hlavně dokáže zahnat zákeřné trnité výhonky, které se šíří krajinou. Spřátelený chytrý pták naopak umí ovládat prastaré zařízení, které po sobě zanechali původní obyvatelé ostrova. Zárodek hniloby s výhonky pochází ze samotného středu ostrova. Vaším úkolem je ochránit životní prostředí ostrova, dostat se ke zdroji nákazy a zničit ho.
Keeper slibuji emotivní a umělecký zážitek. Důraz klade na atmosféru, symboly a výraznou vizuální stránku. Svým stylem a nemluvností trochu připomíná tvorbu studia Amanita Design. Koneckonců, trailer vypadá skvěle. Hru má na svědomí studio Double Fine Productions, které je známé například sérií Psychonauts. Hlavní zodpovědnost na svých bedrech nese Lee Petty, který dříve pracoval jako výtvarný ředitel u her Brütal Legend nebo Broken Age (také tvorba Double Fine Productions). Jako vydavatel figuruje Xbox Game Studios. Těšit se můžeme 17. října 2025 na PC (Steam) a Xbox X/S.