Diablo II: Resurrected patří zcela jistě mezi nejočekávanější a zároveň nejdiskutovanější tituly na herní scéně. Od pátku 9. dubna do pondělí 12. dubna se konala technická alfa verze hry. Vybraní šťastlivci se tak mohli vrátit opět do světa chaosu a zla, který se nám tak líbil v původním Diablo II. Reakce na Diablo II: Resurrected, které bude plnohodnotným remasterem, jsou více než pozitivní, a to napříč celou herní komunitou.
Úryvek ze hry, který stál za to
V technické alfa verzi hry Diablo II: Resurrected byly přístupné dva akty ze hry a tři herní třídy. Ze záběrů, které jsme viděli, a z dostupných informací se dá snadno usoudit, že pro vybrané hráče so jednalo o skutečný požitek. Producent hry Matthew Cederquist a herní designér Andre Abrahamian společně prohlašují, že „hra zachová autenticitu klasického Diabla II“. Po zhlédnutí všech záznamů se o tomto prohlášení nedá pochybovat.
Pozitivní zpětná vazba, co potěšila
V reakci na pozitivní zpětnou vazbu technické alfa verze hry Diablo II: Resurrected Cederquist a Abrahamian zmínili, že „vždy chtěli zachovat původní vzhled hry a zároveň původní pocit z hraní“. Graficky pak chtěli posunout umělecký styl hry do moderního měřítka. Diablo II: Resurrected úspěšně vyvážilo výzvy přemístění časově starých vizuálních prvků a zachování podstaty původního Diablo II. Tento počin je pak přirovnáván k pokusu přežít Durielův hněv – i když to nebyl snadný úkol, povedlo se.
Rozšiřující obsah je otázkou
Samozřejmě jedna z otázek byla i na end-game obsah; dvojice odpověděla, že je to v tuto chvíli nepravděpodobné, protože chtějí „zachovat autentickou klasickou hru Diablo II“. Rovněž modování, tedy tzv. modding, byl pro hráče Diabla II vždy důležitý. Dokonce během hraní alfa verze bylo vidět, že někteří hráči používají starý Old Hero editor k přístupu k uzamčeným třídám, Paladinovi a Necromancerovi. Na dotaz, jakým způsobem bude možné tyto mody používat ve finální verzi remasteru Diablo II: Resurrected, následně Abrahamian odpověděl, že proběhly určité změny, aby dřívější poměrně složité užívání modů bylo snadnější.
Bez battle.net se neobejdete
zhledem k tomu, že hra bude na platformě battle.net, budou mít hráči i lepší a bezpečnější prostředí, které zároveň nabídne více svobody pro modding. Abrahamian následně přímo prohlásil, že „podporují modding ve hře“ Další diskutované téma bylo přenesení 20 let starých uložených pozic do Diablo II: Resurrected. Dvojce potvrdila, že uložené pozice přenést půjde, nicméně pouze offline.
Filmy v plných detailech a 4K
I když si komunita přeje zachovat osobitost klasického Diabla II, jinou otázkou jsou filmy ve hře, které již v původní verzi hry na sebe strhávaly značnou pozornost. Abrahamian potvrdil, že filmové scény budou plnohodnotně předělány a upraveny do maximálních detailů a rozlišení 4K.
Diablo II: Resurrected má vyjít v průběhu roku 2021, a to na PlayStation 4 & 5, Xbox Series X|S, Nintendo Switch a Windows PC
Zdroj: Geek Culture