Za zmínku stojí také jeden ze streamovacích gigantů Netflix, jenž rovněž vyvinul službu Netflix Games. Pokud vám IKEA nebo Netflix nestačí, můžeme připomenout, že i Kaufland se snaží vstoupit do světa videoher prostřednictvím esportu. Nyní se však objevil další hráč, jehož cílem je vstoupit do herního světa a získat body u široké komunity gamerů. Jedná se o jednu z nejznámějších značek u nás, GrandOptical, zaměřenou na brýle.
GrandOptical už jednou navštívil herní svět
Společnost GrandOptical se ve spolupráci s Unofficial rozhodla vydat zbrusu novou kolekci založenou na celosvětově populární hře Fortnite. Cílem této kolaborace je prosadit značku Unofficial do povědomí mladé generace, především té hráčské. Nejlepší na tom ovšem je to, že pro GrandOptical se nejedná o první zapojení do videoherního světa. V březnu letošního roku započala projekt nesoucí název Gamer Eye Test.
Kdo je Unofficial?
Fortnite brýle!!
Více o kolekci se dozvíte zde.
- 23. 6. 2022