Industries of Titan city one

Industries of Titan – nemocnice a parky

3. 11. 2022
Zdroj náhledu: Brace Yourself Games

Futuristická budovatelská strategie Industries of Titan od Brace Yourself Games, která vás zavede na měsíc Titan, je již nějaký ten pátek v předběžném přístupu. Vývojáři na hře usilovně pracují a v průběhu vývoje navíc velmi aktivně spolupracují s komunitou. Proběhlo již několik změn oproti původnímu konceptu, různé opravy a vybalancování zbraní na vašich lodích. Nyní přichází do hry opět nové prvky v podobě kampaně, nemocnic, parků a samozřejmě opět mnoho oprav.

Zdroj: Brace Yourself Games

Mezi hlavní body nové aktualizace jednoznačně patří kampaň, ve které bude vaším úkolem získat kontrolu nad jednotlivými sektory na měsíci Titan. Do tohoto režimu byl přidán určitý scénář pro každý sektor. Každé vítězství odhalí další části Titanu, které můžete prozkoumat a dobýt. Jak již bylo avizováno dříve, čím vyšší stupeň vítězství získáte, tím větší bude přízeň Rady. Vývojáři však skromně dodávají, že se na některých prvcích tohoto režimu stále pracuje. 

Dalším prvkem jsou nové budovy, konkrétně se jedná o nemocnice a parky. Do režimu „rivalové“ byli přidáni noví protivníci, kteří se vám pokusí vaše snažení znatelně ztížit. Někteří jsou agresivní, jiní se naopak s vámi budou chtít za určitých okolností spojit proti rebelům. 

Industries of Titan graphic of city

Nemocnice a parky v Industries of Titan

  • Nemocnice zvyšují regeneraci zdraví občanů žijících v blízkosti. Zároveň zvyšují obyvatelnost okolí a snižují dopad výparů a nečistot na obydlí v okolí. Samozřejmostí je možnost vylepšovat a propojovat dvě budovy do jedné.
  • Parky výrazně zvyšují obyvatelnost blízkých obydlí. Obyvatelé se budou v době volna shromažďovat kolem parků. Lze je vylepšit a propojit, aby se zvýšil efekt obyvatelnosti.
  • Přepracované systémy obyvatelnosti a zaměstnávání občanů. Občané nyní mohou pracovat v jakémkoli zaměstnání bez ohledu na to, jak daleko je od místa jejich bydliště. V překryvu obyvatelstva se nyní budou zobrazovat čáry mezi bydlišti a pracovišti, které ukazují, kde občané pracují. Občané, kteří musí za prací cestovat na velké vzdálenosti, budou mít sníženou obyvatelnost.
  • Opraveny chybějící obrázky pro zařízení „Auto-shield“ a „Employee module“.
  • Opraven problém s ručně zaměřenými lasery, které po uložení/nahrání nezachovaly své cílové pozice.
  • Opraven problém, při kterém se lodě mohly zaseknout ve stavu demontáže.
  • Opraven problém s aktivovanými nádržemi, které se po uložení/načtení zobrazovaly prázdné.
  • Opravena chyba, kdy se útočící lodě rebelů stávají nečinnými, pokud se jim podaří porazit město soupeře.
  • Opraven problém se seznamem priorit pro posádky lodí, který nebyl vždy posádkou správně sledován.
  • Opraveno, že posádka neopravila zařízení, pokud první políčka, která byla poškozena, byla nepřístupná.
  • Opravena položka v kodexu „Gatling Gun“, která se neodemkla po sestrojení „Large Gatling Gun“.
  • Opraveno, že úspěchy „Mineral Monarchy“ a „Isotope so!“ nesledovaly suroviny vytěžené ze surovinových uzlů nebo suroviny získané z obsidiánových ruin.
  • Opraveno odemčení úspěchu „This Moon ain't Big Enough...“ za nesprávných okolností.

Více informací naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 25 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.