Internet Generation - úvod

Internet Generation – souboj s pixelovými waifu

30. 3. 2024

Internet Generation vás zavede na umírající chatovací server, v němž moderátoři zneužívají svoji moc. Vy se však společně se svou hrdinkou vrhnete na záchranu serveru a pokusíte se strhnout tyranii, jež zde vládne. Tento titul je Beat ´Em Up s roztomilými anime postavičkami v pixelovém prostředí. Nebojte se vzít klávesnici do ruky a nastolte na serveru opět spravedlnost. Vývojářem a vydavatelem této hry je Dao ye youxi (岛叶游戏).

Vítejte na Happy Otaku Chat Serveru

Váš příběh začíná připojením se do umírajícího chatovacího serveru s názvem Happy Otaku Chat Server. Zde se setkáváte s dračí dívkou Xuan Ling a moderátorkou, jež banuje všechny nově příchozí. Od dračí dívky se dozvídáte, že majitel serveru se ztratil a moderátoři převzali moc nad celým serverem. Ovšem ti zde začali okamžitě zneužívat svou moc a ničí životy ostatních členů. Začali také banovat a vyhazovat nově příchozí. Vaším úkolem je porazit všechny moderátory s unikátními schopnostmi, včetně ztraceného majitele serveru.

Na seznam si nezapomeňte připojit ani poražení několika roztomilých příšer, počínaje slizy a konče dívkou a pavoučíma nožkama. Všechno v této hře je pixelové, barevné a hlavně chaotické, jakmile započne boj. Vaše postava (nováček), dívka s rudými vlasy, shání odcizené kompromitující obrázky, jež jí sebral jeden ze zmiňovaných moderátorů. Do toho všeho rozplétá zamotaný příběh všech okolo a také se snaží ukončit chaos, který tu vládne. Ten zde vznikl po zmizení majitele.

Internet Generation - Gigantic Slime

Nejrůznější digitální scenérie

Internet Generation vás zavede do nejrůznějších míst a scenérií. Projdete internetovou kanalizační sítí přes digitální oceán tvořený různými displeji až po obrovskou knihovnu plnou kabelů a pevných disků. Co byste také jiného čekali ve hře o internetovém serveru, že? Vaše postava prochází do jakési bezpečné zóny, kde nakupuje a dozvídá se vždy kus příběhu, skrze nejrůznější věci a místa. Například poklopem do již zmiňované internetové kanalizace, skrze displej telefonu, starou telefonní budkou (to už možná mladší hráči ani neznají) či skrze QR kód na automatu. Hra je díky tomu velmi zajímavá a zároveň i bizarní.

K tomu jsou všechny lokace propojeny roztomilými postavami s kreslenou pixelovou animací. Ta čítá téměř tisíc ručně vytvořených snímků. Příběh je rozhodně díky tomu zábavný a živý. Společně s pixel waifu moderátorkami čeká, až ho prozkoumáte a objevíte jeho skryté tajemství.

Waifu moderátorky

Všechny postavy moderátorů jsou ztvárněny jako dívky. Jejich avatary jsou roztomilé, avšak nenechte se zmást jejich vzhledem. Souboje s nimi mohou být záludné a smrtící. K jejich poražení potřebuje veškerý důvtip, co máte, plus nějaké nově otevřené schopnosti, jež získáváte za každé dokončení levelu.

FuXi je dívka se se zelenými vlasy, která využívá obří černou zbroj s kosou a vypadá jako obrněná smrtka. Tato moderátorka vás opravdu nevidí ráda, a dokonce vás v jedné části hry pronásleduje po rozličných platformách. Poté dochází na závěrečný souboj. Pak tu nalezneme YunXing, jež se stala slavnou V-Tuberkou, a její simpku TianGou. Obě dámy musíte porazit v jednotlivých soubojích. Tyto pixelové dívky bych označila pojmem kočkoholky, hlavně kvůli těm roztomilým kočičím ouškům. Internetovou kanalizaci pro změnu obývá YanYin, která je z půlky ztvárněna jako mořská panna, s níž si opravdu nechcete nic začít.

Prvním bossem, jehož však musíte porazit, je TunKe. Ta se záhy po souboji stane vaší největší pomocnicí, neboť vlastní poněkud zvláštní obchůdek s ještě zvláštnějším zbožím. Jako příklad bych uvedla box štěstí, klávesnicového bojovníka či schopnost politické korektnosti. Tyto záhadné balíčky však obsahují velmi užitečné schopnosti.

Dovednosti a schopnosti nováčka

Vaše postava je označována a ostatní o ní hovoří jako o nováčkovi. Na začátku tak ovládáte jen pár jednoduchých bojových útoků a jeden rychlý kotoul. Vaším základním útokem je švih vlasy (ano, čtete dobře) a poté výskok s dopadem, jenž odhodí nepřátele ve vašem okolí. Za každou dokončenou úroveň získáte další dovednost či nový útok, jež můžete kombinovat. Titul Internet Generation nabízí až dvacet unikátních kombinací těchto všech dovedností. K tomu si dokoupíte záhadné krabice u TunKe a máte vyhráno.

Internet Generation - obchod

Boxy obsahují schopnosti jako zpomalení času, uzdravování, zmrazení, otrávení nepřátel, zrychlení se, a dokonce mé oblíbené okamžité zabití všech na mapě. Tyto speciální schopnosti padají z různobarevných děvčátek, jež se míhají mezi monstry. Mají tři základní barvy – žlutou, modrou a červenou. Kromě těchto schopností vypadávají ze soupeřů peníze, srdíčka či zlaté joysticky. Nemusíte je osobně sbírat, při odchodu z mapy se totiž automaticky vezmou samy.

Tajemné cheatovací okénko

Internet Generation vám při hraní nabízí také možnost využití cheatovacího okénka. Co se v něm nachází, je záhadou, neboť i přes nastavení jazyka na angličtinu se tento box zobrazuje pouze v čínštině. Pokud jsou tedy vaše znalosti stejné jako mé, nebudete tušit, co se tam skrývá. Jediné, co jsem zvládla vydedukovat, bylo navýšení životů, což se v bojích s bossy náramně hodilo. Zároveň pokud hru stopnete, můžete si z toho boxu okamžitě doplnit zdraví naplno a zase pokračovat. Tím se stáváte nesmrtelnými.

Internet Generation - čínské šachy

Roztomilá monstra

Nevím, jestli slova „monstra“ a „příšery“ jsou úplně na místě. Tito vaši nepřátele mají nebezpečné útoky, ale jsou roztomilost sama. Dalo by se říci, že pod každou moderátorku spadají jiné příšerky. Najdeme tu kapky slizu, z nichž se sestavují větší slizem porostlé prsatice (Gigantic Slime). Ty když se rozběhnou, mohou vás i okamžitě zabít. V digitálním oceánu na vás zase čekají mořské panny, chovající se jako sirény, nejrůznější druhy medúz či chobotnice. Jak pokračujete dále ve hře, narazíte také na chameleony, rytířky, malé i gigantické víly, pavoučice, ptačí dívky a spoustu dalších postav.

Dle mého skromného názoru je titul Internet Generation zábavným, barevným a roztomilým kouskem mezi tituly žánru beat ´em up. Hra není až tak dlouhá zabere vám něco málo kolem pěti až šesti hodin. Trošku mě mrzí, že místy chybí anglické titulky, a titul si tak nelze užít úplně naplno. Jinak doporučím všem fanouškům anime waifu a kočkoholek.

• roztomilé postavy waifu i příšerek
  • zábavný příběh a dialogy
  • ručně kreslená pixelová animace