Maneater a nádherné prostředí
Pojďme se brutálně nažrat!
Zaplavme si v moři nedostatků
Náš progres, který je podmíněný úspěšným dokončením hlavních či vedlejších misí, a přijímání potravy zpřístupňuje a umožňuje různá vylepšení, která realizujeme v podmořských jeskyních. Ty jsou ve více částech podmořského světa a můžeme je vypátrat na mapě. Když už zmiňuji mapu, nesmím zapomenout na to, že myší nelze kliknout na danou lokalitu na mapě, ke které chceme cestovat a označit ji tak, ale musíme to udělat pomocí klávesy T. To je celkem nezvyklé a pro starší hráče je to opět otravná a úplně zbytečná změna.
Není všechno zlato, co se třpytí
Z této hry mám velmi rozpolcené pocity. Na jednu stranu se Maneater tváří velmi dobře, a to zejména díky její openworldové grafické stránce, která se snaží přiblížit špičkovým světovým hrám. Na druhou stranu je tu relativně špatné ovládání, velmi slabý příběh, stereotypní hlavní i vedlejší mise a poměrně dost drobných chyb. Hře se nevyhnulo ani to, že občas spadla s doprovodem chybového okna Unreal Engine. Všechny tyto nedostatky by se daly přehlédnout a pozitiva by je skryla, ale když se podíváme na cenu hry, která se pohybuje na Steamu okolo 35,99 €, musím zůstat velmi kritický.