Vývojář jménem Spytihněv se dal do odvážného podniku a vytvořil FPS zasazenou do temné minulosti naší české socialistické vlasti. O střílečce HROT se více rozpovídal pro herní magazín Gamning Professors Spytihněv aka Famózní Pes.
Dobrý den, děkuji, že jste přijal naši žádost o rozhovor. Tradiční otázka na úvod. Mohl byste pár slovy představit čtenářům vaši hru HROT?
Je to moje rodné prostředí, takže panelové domy, dodnes sloužící jako hnízda lásky lidu dávno nad plánovanou životnost, jsem schopen zpracovat věrohodněji než horu Kilimandžáro nebo poušť Gobi.

Na zmíněných titulech jsem vyrůstal v dobách, kdy vrstevníci koukali na Eso. Tvůrce Dusku velice cením, jsem s ním v kontaktu a posíláme si dank memes.
Prozradíte něco málo z toho, na co se můžeme těšit v dalších epizodách HROTu?

To se zatím neví, třeba jsou to naopak ochránci vlasti a útočník je hráč.
Ve hře HROT se objevuje spousta reálných míst, jako například Palác Kultury, stanice metra či Vyšehrad. Máte k těmto místům nějakou vazbu, nebo volba byla čistě náhodná?

Můžete sledovat hru na komunitní platformě Steam, jsou tam vtipné komentáře a fotky. Na závěr bych chtěl vyzvat čtenáře, že si mohou doplňovat historické znalosti nejen hraním HROTu, ale i z tištěných knih.