V loňském roce společnost Sega předběžně představila plány na vývoj „Super Game“ v průběhu pěti let, ale o jejím obsahu zatím mlčí. Tehdy se předpokládalo, že půjde o důležitý krok k lepšímu využití klasických IP společnosti, jako je například Sonic, ale nedávné diskuse vnesly do projektu více světla.
V novém rozhovoru společnosti Sega se tři vedoucí pracovníci společnosti, včetně výkonného viceprezidenta Shuji Utsumiho, rozhovořili o budoucnosti projektu „Super Game“. Konkrétní charakter hry zatím není jasný, ale předpokládá se, že půjde o multiplatformní AAA titul, který pravděpodobně nabídne prostor pro menší hry, podobně jako například Roblox.
Utsumi uvedl, že ve vývoji je již několik her, které budou součástí „Super Game“ a které musí splňovat čtyři hlavní kritéria. Projekty vyvíjené v rámci „Super Game“ musí být multiplatformní, jejich vydání se musí shodovat s celosvětovým kalendářem, zároveň se musí jednat o tituly AAA kvality a musí nabízet vícejazyčný globální vývoj. Ačkoli je Roblox nejhodnotnější videoherní platformou na světě, jeho hry obecně nedosahují kvality moderních špičkových titulů, což je mezera, kterou by nyní mohla zaplnit společnost Sega.
Rozhovor poskytl několik informací o stavu vývoje samotného projektu „Super Game“. V současné době se zdá, že se na projektu podílí asi padesát lidí, ale Sega očekává, že po dokončení se jejich počet zvýší na několik stovek. Zajímavé je, že Sega možná nedávno nadobro opustila arkádový byznys a možná se snaží znovu objevit a nabídnout plnohodnotnou herní platformu na úrovni AAA, aby mohla konkurovat Robloxu.
Zdroj: gamerant.com