The Outer Worlds 2 - Cover

The Outer Worlds 2 by mohl obsahovat prvky multiplayeru

19. 9. 2023
Zdroj náhledu: Obsidian Entertainment

Nové informace naznačují, že nadcházející The Outer Worlds 2 by mohl obsahovat některé prvky pro více hráčů. Na tuto skutečnost poukazuje nedávná nabídka práce od Obsidian Entertainment. Jaké konkrétní a jestli tomu opravdu tak bude, ale není jisté.

Kalifornské vývojářské studio Obsidian Entertainment vydalo v roce 2020 zajímavý akční sci-fi počin The Outer Worlds, který v byl v mnoha ohledech nazýván přímým nástupcem série Fallout. Následně vyšel i oficiální remaster s označením The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition, který nabízí kompletní obsah z původní hry, včetně všech DLC, a také vylepšený vizuál, který více odpovídá současným standardům. Ostatně, naše dojmy z vylepšené verze si můžete přečíst v naší The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition recenzi. Kromě Spacer’s Choice Edition však Obsidian pracuje i na oficiálním pokračování s příhodným názvem The Outer Worlds 2, o němž zatím není známo příliš informací. 

Jednu informaci bychom však vyzdvihnout mohli. Obsidian Entertainment totiž hledá síťového programátora, který vyvine tzv. herní systémy pro více hráčů využívající Unreal Engine. To by mohlo znamenat souvislost právě s The Outer Worlds 2, jelikož nový díl by měl podle informací na tomto enginu běžet. Jen dodejme, že kromě nového dílu The Outer Worlds pracuje Obsidian také na RPG Avowed, které mělo sice obsahovat nějaké prvky kooperace, vývojáři však nakonec z tohoto kroku upustili. Dále by se mělo jednat o neznámý projekt běžící na enginu Unity, který pravděpodobně s touto nabídkou asi nijak spojován nebude. Bude tedy zajímavé sledovat, zdali skutečně The Outer Worlds 2 nabídne nějaké prvky multiplayeru. Osobně se přikláním k možnosti nějaké kooperace a prožití příběhu nadcházejícího pokračování ve více hráčích. No, uvidíme. Může se také ale jednat o zcela nový titul, který studio dosud neoznámilo. Tyto informace tak musíme brát se značnou rezervou a opatrností.

Stanislav Hřiba

Hraní se věnuje asi 13 let. Jeho první hry byly Counter-Strike 1.6 a série Hitman. V současnosti hraje hlavně simulátory a závodní hry, ale neodolá občas taky nějaké střílečce nebo kvalitnímu RPG. Nemá rád strategie nebo kontroverzní hry s erotikou. Většinu času hraje na PC, občas zapne i nějakou exkluzivitu na Switchi. Přispíval by rád články a recenzemi právě se závodní či simulátorovou tematikou.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.