Trigon: Space Story – důležitá aktualizace

Sdílet
Sdílet
Sdílet

O povedeném rogue-like titulu Trigon: Space Story jsme vás nedávno informovali v naší recenzi. Hra se odehrává ve vesmíru, kde jste kapitánem vesmírné lodi a máte na svých bedrech osud nejen svůj, ale také své posádky. Titul je velmi silně spojován s dnes již kultovní hrou FTL: Faster Than Light. Tím spíše je kritika na stranu hry velmi silná. Vývojáři po vydání hry však bedlivě naslouchají komunitě a nyní vydali aktualizaci s řadou změn a oprav.

„Především bychom vám chtěli poděkovat za to, že jste nám poskytli zpětnou vazbu, a za všechny diskuze o hře, které jste vedli. Všechny zprávy čteme, analyzujeme je podle kategorií a na jejich základě vytváříme plány do budoucna. Můžete si všimnout, že se nedávná hodnocení na Steamu změnila na převážně pozitivní, a to je výsledek naší spolupráce s vámi. Moc vám za to děkujeme.– Sernur.tech

Trigon Space Story solar storm

Co přináší nová aktualizace?

Jednou z mnoha věci, co si komunita přála, je změna obtížnosti a možnost si zvolit obtížnost EASY. Původně byla hra navržena jako hardcore strategie. Následně byla do hry přidána možnost obtížnosti NORMAL, přičemž jediný rozdíl spočíval v tom, kolik zdrojů máte na jednu herní relaci. 

  • Level odměn se zvyšuje pouze na základě výsledků úkolů a bitev (při přeskočení a vynechání jednoho dne se level odměny nezvyšuje).
  • Vyhýbání (schopnost vyhnout se střelám) se nepřátelským lodím se snižuje 2krát (výsledný parametr se snižuje s ohledem na všechny schopnosti a efekty).
  • U protivníků přidána časová prodleva před výstřelem a nastavena od 1 do 8 sekund.
  • Aktualizace úkolů pro nepřátelské jednotky probíhá se zpožděním od 5 do 20 sekund.
  • Odstraněny priority pro některé úkoly. 
  • Byl snížen počet úkolů pro stejný typ.
  • Pro nepřítele byla upravena časová prodleva pro přípravu neviditelnosti z 15 na 30 sekund.
  • U nepřítele je časová prodleva pro aktivní schopnost upravena z 10 na 30 sekund.

 

Režim EASY je přidán zejména v důsledku negativních reakcí na časté úmrtí, a to jak na základě bitev, tak nedostatku zdrojů k přežití či vesmírných anomálií. Jistě, hodně umíráte, ale rostou vaše schopnosti a zároveň získáváte nové zbraně a zkušenosti, dokud neporazíte závěrečného bosse. A v nové kapitole vás čeká vypořádání se s odlišnými výchozími podmínkami a začíná to znovu…

Jaké chyby byly opraveny?

  • Opraven pád hry, který vizuálně vypadal jako nábojnice visící nad prostorem lodi. Bohužel byla opravena pouze polovina problému, který způsobovaly drony. 
  • Opraven pád hry při opuštění nabídky po animaci příletu hráčovy lodi do stanice, ale před otevřením víka.
  • Opraveno blokování a nemožnost pokračovat ve hře, když hráč unikne s nepřátelským kapitánem na palubě.
  • Opraven pád hry, kdy nebyl dokončen dialog ve fázi získání odměny při zajetí nepřátelských jednotek, pokud měl nepřítel vypuštěný dron a hráč měl kryokomoru.
  • Opraven pád hry při použití aktivní schopnosti „Reanimace“ na jednotku, která zemřela ve dveřích mezi odděleními.

Toto byl opravdu pouze stručný výčet, více informací naleznete zde .

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn