Ačkoliv se francouzské JRPG Clair Obscur: Expedition 33 stalo obrovským hitem s více než pěti miliony prodaných kopií, jeho kreativní ředitel Guillaume Broche překvapivě přiznal, že finální produkt zcela neodpovídá jeho původním ambicím. V novém rozhovoru prozradil, že ačkoliv je na hru nesmírně hrdý, stále vidí prostor pro zlepšení. „Myslím, že jsme s finální hrou na zhruba 85 % mé původní vize, což je ve srovnání s tím, co se ve hrách běžně děje, velmi působivé číslo,“ řekl Broche. Jeho kolega, provozní ředitel Francois Meurisse však dodal, že celkový výsledek a přijetí hry je pro něj naopak „120 % všeho, o čem jsem jako tvůrce her mohl snít“.
Broche dále upřesnil, že nelituje žádných velkých rozhodnutí, ale přesto má jedno konkrétní přání, které se mu nepodařilo naplnit. Týká se to fanoušky milované postavy jménem Esquie, jejíž příběhový oblouk by si zasloužil více prostoru. „Osobně bych s Esquie rád udělal o trochu víc,“ přiznal. Zároveň ale okamžitě naznačil naději pro fanoušky, když dodal: „Je to něco, co bychom mohli chtít udělat později.“ Mohli bychom se tak snad dočkat dodatečného obsahu s Esquie v již oznámené velké aktualizaci, která do hry přidá zcela novou lokaci a další bossy?
Studio Sandfall Interactive se zároveň netají tím, že má s novým světem velké plány a vidí Expedition 33 jen jako jeden z příběhů vznikající franšízy (francouzi, franšíza, zajímavé). Tvůrci také prokázali velkou pokoru, když se vyjádřili k šancím na zisk ocenění Hra roku. Podle nich to není něco, o co usilují a dokonce dodali, že v této kategorii fandí konkurenční hře Megabonk. Ukazují tak, že jejich hlavním cílem je spokojenost hráčů a další rozvoj jejich univerza, nikoliv honba za cenami a prestiží. A tak by to také mělo být, ne? Jen doufejme, že je peníze nepohltí.