Fetish Locator Week Three – logiáš

Fetish Locator Week Three aneb rozloučení s fetiši

5. 7. 2023
Zdroj náhledu: ViNovella Games

Fetish Locator Week Three je závěrečným dílem série a pokračováním příběhu, který začal v předchozích dvou dílech. Hlavní hrdina čelí trestu za nesplnění úkolu, ale také se snaží najít tvůrce aplikace, kvůli níž má zničený život. Děj se zaměřuje na vztahy mezi přáteli a také na milostný život sestry hlavního protagonisty, Stacy. Cílem recenze je odpovědět, zdali se jedná o kvalitně zpracovaný konec, jenž stojí za váš čas.

Trest, pátrání a vášeň

Jestli jste hráli předchozí dvě epizody, tedy Week One a Week Two, můžete pokračovat od poslední uložené pozice druhé epizody. Pokud druhý týden nemáte nebo jste smazali veškerý svůj postup, své dobrodružství si nyní můžete nasimulovat. Toto řešení bych však nedoporučoval vzhledem k tomu, že, jak už jsem zmínil v úvodu, jde o poslední epizodu. V důsledku toho jsou zde zohledněny všechny vaše volby, ať už dialogové, nebo sexuální. Proto si před začátkem velkého finále raději zrekapitulujte předchozí víkendy, abyste se v ději zorientovali. Také vám to pomůže ocenit veškerou práci, kterou vývojáři z ViNovella Games odvedli, protože se jedná o skvělý titul.

Fetish Locator Week Three navazuje na předchozí díl, kde hlavního protagonistu čeká trest po nesplnění určitého úkolu, a věřte, že to by nikdo z nás nechtěl. Vedle toho ale pokračuje pátrání po tvůrci aplikace, která mu ničí život. No a kdo jiný vám má pomoci než přátelé, se kterými máte čistě přátelské nebo sexuální vztahy. Pro ty, které to zajímá, ano, do děje je zapojena i Stacy, sestra hlavního představitele, a její milostný život zde bude rozšířen, ale o tom až později.

Bodujte za vášnivé aktivity a zkracujte tresty

Stejně jako v předchozích dvou hrách i ve Fetish Locator Week Three můžete postupovat v příběhu získáváním bodů. Body obdržíte za erotické aktivity, včetně sexuálních praktik, které by někteří mohli považovat za nepřípustné. Prostřednictvím těchto odměn lze následně zkrátit trest nebo odemknout video, jež je součástí příběhu. Nechci prozrazovat, na co přesně se můžete těšit, ale mohu vám napovědět, že pokud se vám líbila slečna Min a její hektolitry žlutého deště, tady si ho užijete mnohonásobně více, a to nejen s ní.
Trochu mě však mrzí, že za získané body nelze odemykat nové věci, ať už jde o speciální CGI animace v galerii nebo skryté fotografie. Přijde mi to jako nevyužitý potenciál, který mohl otevřít další možnosti pro trilogii Fetish Locator. Takto nasbíráte určitý počet, díky němuž získáte konkrétní možnosti, například zkrácení rozsudku. Na jednu stranu chápu, že Fetish Locator nedisponuje dostatečně velkou hratelností, aby vyžadoval větší rozvoj, protože se jedná pouze o klikačku.

Více možností, epické finále a bohatý příběh

Čtenáři, kteří nás sledují už delší dobu, vědí, že obvykle lamentuji nad nedostatkem interakce s postavami nebo prostředím v erotické tvorbě. V případě Fetish Locator Week Three je tomu trochu jinak. Stále se jedná o klasickou novelu, kde jste vrženi do role diváka s občasnou možností zasáhnout do děje. Jenže příběh nového dílu je natolik propracovaný, že vám menší interakce s okolím vadit nebude. Abyste pochopili, přidali vývojáři z ViNovella Games sto sedmdesát různých možností, které ovlivní váš průchod – pro srovnání, dvojka jich měla jen sto dva. Zároveň je zde přes dvacet tisíc dialogů, nemluvě o několika různých koncích. Jedná se o skutečně velkolepé finále, na němž si dali tvůrci opravdu záležet.

Jediné, co hře ubírá bonusové body, jsou dialogy. Stejně jako ve Fetish Locator: Week Two, jsou to všechno pouze podivné zvuky, které mají být projevem emocí. Abych nebyl úplně zlý, je pravdou, že občas zazní i nějaké to slůvko. Z větší části jsou to jen jednoslabičné věci. Naproti tomu je zvukový doprovod povedený, zejména znělka, co hraje v hlavní nabídce. Nárůst textů však může představovat pro některé hráče, kteří nemají alespoň základní znalosti angličtiny, značný problém. Jedinou výhodou je, že dokud text nepřeskočíte, nepřecházíte na další frázi. Díky tomu je možné vše překládat vlastním tempem a nemusíte se obávat špatného porozumění.

Grafický upgrade a rozšířené prostředí pro ještě lepší zážitek

Příběh není jedinou věcí, kterou vývojáři upravili. Fetish Locator Week Three prošel grafickou proměnou, díky níž dívky vypadají ještě lépe než dříve. Pochopitelně jsou zde postavy, jež by si zasloužily více pozornosti, jako například hlavní protagonista nebo Min a Lydia. Scenérie byly trochu rozšířeny, čímž se vám naskytne příležitost navštívit horské kolo, soudní síň, Asijskou zemi, školní kanceláře, servrovnu, ale také známější prostředí, jako jsou pokoje Jessie nebo AmRose. Rozhodně je dobré vidět, že vývojáři od vydání prvního dílu, který vyšel v roce 2020, nepolevili a pracují na svých dovednostech, aby fanouškům poskytli co nejlepší zážitek. Škoda, že ostatní studia nenásledují jejich příkladu.

Omezená interaktivita, ale překvapivá minihra

Když se vrátíme k tématu interakce, nepočítejte s žádnými minihrami ani jinými dodatečnými mechanismy. Jak jsem již zmínil, ve Fetish Locator Week Three jste skutečně v roli diváka, který má možnost příležitostně zasáhnout do své budoucnosti. Ve skutečnosti se zde jedna minihra vyskytuje, a to během procesu učení, při němž byste měli hlavnímu protagonistovi pomoci se soustředěním. Vaším jediným úkolem bude klikání na správné ikony, což v tomto případě nebudou dámská ňadra ani zadečky. Stejně jako v předchozích dvou dílech nebudete sbírat ani hledat speciální předměty, které odemknou například nové oblečení pro dívky. Na určitých příběhových úsecích si pouze automaticky odemknete CGI animace, obrázky nebo gify, jejichž shlédnutí se objeví v bonusových materiálech: nic zvláštního ale nečekejte.

Intenzivní sexuální scény z různých úhlů pohledu

Přeskočme řeči a přistupme rovnou k jádru věci, kterým pochopitelně není nic jiného než samotné prasečiny. Upřímně řečeno, máte se na co těšit. Do sexuálních scén sice zasahovat nemůžete, ale v tomto případě je to jedno. Kamera se postupně otáčí, aby vám poskytla záběr ze všech možných i nemožných stran, takže vám nic neunikne. Poněkud mě však překvapilo, že vývojáři do finálního projektu nezařadili možnost alespoň výběru poloh nebo míst, kde si budete společně užívat, vzhledem k tomu, že tato funkce byla přítomna ve druhém díle. Co tedy lze očekávat? Inu, kromě spousty žlutého deště se můžete těšit na incest v podobě vaší sestry nebo matky společně se svou dcerou. Také tu najdete sex v bazénu, hraní rolí, anální prožitky a mnoho dalšího.

Fetish Locator Week Three je závěrečnou epizodou série navazující na předchozí díly. Hlavní hrdina čelí trestu za nesplnění úkolu a zároveň pátrá po tvůrci aplikace, která mu ničí život. Hráči mohou v příběhu postupovat získáváním bodů za erotické aktivity, co ovlivňují postup a odemykají videa související s příběhem. Ve hře je k dispozici přes sto sedmdesát různých možností a více než dvacet tisíc dialogů, jež umocňují propracovanost příběhu. Vylepšena byla především vizuální stránka postav a prostředí. Titul však neobsahuje žádné minihry ani jiné dodatečné mechaniky a dialogy jsou většinou ve formě podivných zvuků. Sexuální scény jsou detailně zpracovány z různých úhlů, ale vy nemáte kontrolu nad polohami ani místy. Celkově je tento díl velkolepým zakončením řady s bohatým příběhem a explicitními sexuálními scénami.

• grafická vylepšení zlepšila vzhled postav a rozšířila scenérie
  • obsahuje množství sexuálních scén a různých praktik
  • propracovaný a rozsáhlý příběh s mnoha možnostmi a různými konci