Iron Harvest OE DLC

Iron Harvest DLC zhoršuje stávající problémy

2. 6. 2021
Zdroj náhledu: KING Art

 Hra Iron Harvest je RTS ve stylu Company of Heroes, která je zasazena do alternativní historie roku 1920. Mezi největšími taháky této hry měl být krom povedeného gameplaye také silný příběh. Hra je ostatně inspirována úspěšnou hrou Scythe. Bohužel na rozdíl od Scythe není Iron Harvest ani z poloviny mezi hráči tak úspěšný jako slavná předloha.

Nedávno jsme vás informovali o DLC Operace Eagle, které přidává novou americkou frakci Usonia a přidává na bojiště vzdušné jednotky včetně velkých vzducholodí.

Zajímavý příběh Operace Eagle

Usonia se zapletla do dříve eurocentrické války Iron Harvest poté, co Rusvieti napadli Aljašku. Příběh kampaně sleduje kapitána Williama Masona, který bojuje nejprve na Aljašce a poté v Arábii, kde má za úkol pomáhat partyzánské síle beduínských kmenů vyhnat saské kolonizátory. Je to příběh, který se překvapivě ponoří hluboko do amerického posunu od ostrovní země k vysoce intervenční zemi, i když stejně jako v případě Iron Harvest je vyprávění příběhu operace Eagle spíše zklamáním.

Nová frakce samozřejmě znamená nové jednotky a mechové Usonie jsou různorodá parta. Zahrnují kráčející kulometné hnízdo ideální pro sekání oddílů pěchoty a podivnou mobilní dělostřeleckou jednotku podobnou broukovi, která má jedinečnou schopnost maskování. Hvězdou armády Usonie je nepochybně Knox, který je vyzbrojený téměř všemi druhy zbraní a odpalovačů raket, jaké si dokážete představit.

Operace Eagle ale nabízí víc než jen poskytnutí celoamerických mechů. Přidává také několik jedinečných arabských jednotek, jako jsou meč ovládající Hashashini a jezdci na velbloudech s kulomety. Nejvýznamnější je však přidání nového typu vozidla – vzducholodí. Stejně jako u mechů, i vzducholodě přicházejí v několika třídách, od v podstatě nafouknutého pytle s kulometem, který je k němu připevněn, až po kapitánskou loď poháněnou vrtulí, která nasazuje roje dronů na nepřátelské pozice.

Zdroj: KING Art

Problémy s matchmakingem zůstávají

Zmíněné vzducholodě vypadají opravdu dobře a vnášejí do světa Iron Harvest něco nového. Nicméně stejně jako byly ze začátku některé velké jednotky z hlavní hry zdrojem problémů, nejinak je tomu i u vzdušných jednotek.

Vzducholodě jsou extrémně pomalé, kolikrát ještě pomalejší než pozemní jednotky, nicméně jsou extrémně slabé, co se týče brnění. Zároveň kvůli nepříliš dobře promyšlenému překrývání jednotek tak prakticky nevidíte na jednotky, které vzducholoď překrývá. Tyto jednotky nejsou nijak zvýrazněné a při změně pohledu – otočení kamery – se můžete setkat i s grafickými bugy, kdy se sice mapa přetočí, ale textura vzducholodě zůstane nezměněna. 

Přetrvávají také stále problémy v multiplayerové hře, a tedy matchmakingu, kde si vývojáři zřejmě neví rady, jak to zařídit, aby hra spojovala alespoň přibližně zkušené hráče do stejné hry. Stejně jako dříve se vám tedy bude stávat (pokud nebudete čekat na online hru i 20 minut), že vás hra pošle proti platinovému ranku, zatímco vy máte odehrané pouze tři online zápasy.

Tagy:

Petr Polák

Hry hraje již přes 25 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.