Na Dead Space bude pracovat bývalý ředitel pro AC

Share on facebook
Sdilet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: igdb.com

Potvrdily se zvěsti, že na remaku Dead Space bude pracovat Eric Baptizat – ten šestnáct let působil v Ubisoftu, než začátkem letošního roku odešel do EA. Píše se to přímo na Baptizatově profilu na LinkedIn: „herní režisér pro Dead Space“.

Baptizat dříve působil jako herní ředitel pro Assassin’s Creed Valhalla a byl také hlavním designérem pro Black Flag, Unity a Origins. Možná se teď pro Dead Space dočkáme šplhání po věžích nebo mapy plné vedlejších misí, případně nám Isaac ukáže vesmírný skok důvěry. Mezi Baptizatovy další významné designérské počiny patří Shaun White Skateboarding a Surf’s Up, ale opravdu neočekávám, že by se v Dead Space kromě řezání vesmírných příšer najednou objevily kickflipy nebo něco jiného.

Dead Space – Issac
Dead Space – zabíjení

Zdroj: igdb.com

Mezi členy týmu Motive, kteří pracují na Dead Space, je několik dalších bývalých zaměstnanců Ubisoftu, například kreativní ředitel Roman Campos-Oriola (For Honor) a hlavní producent Philippe Ducharme (Watch Dogs Legion). Do týmu patří také výtvarný ředitel Michael Yazijian, který zastával stejnou pozici už při tvorbě Dead Space 2, a jako konzultant Dino Ignacio, který byl designérem uživatelského rozhraní u všech tří původních her. Je také potvrzeno, že na Dead Space bude pracovat několik bývalých zaměstnanců BioWare. Zmínit můžeme hlavního designéra úrovní Garyho Stewarta (který pracoval na sérii Mass Effect), hlavního tvůrce 3D prostředí Alexise Dumase (ten pracoval na Mass Effect: Andromeda a také se podílel na hrách Star Wars: Battlefront 2 a Squadrons) a hlavního herního inženýra Pierra-Vincenta Bélisleho (pracoval na hře Mass Effect: Andromeda a ke konci vývoje hry Star Wars: Squadrons se připojil k EA Motive).

K dalším významným jménům zatím patří vedoucí herní animátor Stephen Yu (pracoval na hrách Batman: Arkham Knight a Sleeping Dogs), vedoucí technický umělec Robin Bonhoure (do února loňského roku pracoval pro Ubisoft) a vedoucí VFX umělec Maximilien Faubert (pracoval na hře Shadow of the Tomb Raider ve společnosti Eidos Montreal).

Upřímně nemám z týmu, který se sešel na Dead Space, moc dobrý pocit. Myslím si však, že dokud na něm budou Michael Yazijian a Dino Ignacio pracovat, neměl by to být velký problém. Jak ale všichni známe EA, je spíš otázka, jakou hovadinu budou chtít vymyslet.

Share on facebook
Sdilet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru
Share on linkedin
Sdílet na LinkedIn