Yellow Brick Games

Odpadlík z Bioware Mike Laidlaw brzy představí novou hru se studiem Yellow Brick Games

30. 3. 2024
Zdroj náhledu: Yellow Brick Games

Jméno Mike Laidlaw jste už určitě někdy slyšeli. Tento creative director proslul kdysi tvorbou milovaného Dragon Age a poté, co opustil Bioware, spolu s dalšími herními veterány založil Yellow Brick Games. V tomto studiu tak dává dohromady jejich první akční fantasy titul, jenž zatím stále nemá jméno, ale již je čtyři roky ve vývoji, a tak se blíží čas, aby se hra představila nějakým způsobem světu. Jako předkrm jsme ale dostali krátký teaser, který ukazuje, že počin rozhodně nešetří barvami a fantazií. Ostatně ono podivné šelmovité stvoření viděné ve videu mluví samo za sebe.

O ambicích titulu hovoří i pár artworků, které Yellow Brick Games zveřejnili na svém twitterovém účtu. Navíc, když se propočítá složení tohoto studia, kde jsou tvůrci kromě Bioware i třeba z EA nebo Ubisoftu, kteří opustili svá původní studia z nějakého jasného důvodu, údajně většinou kvůli tvůrčím omezením, mohli bychom tu mít skutečně titul s obrovským potenciálem. Tvůrci si kromě toho hru vydají sami, nebudou mít žádného externího vydavatele, což je samo o sobě také překvapením. 

K tomu se vyjádřil i ředitel a spoluzakladatel studia Thomas Giroux: „Tuto změnu vnímáme velmi pozitivně, protože nyní máme plně pod kontrolou své ambice a rozsah naší hry se nemění. Hráčský zážitek bude vždy naším hlavním ukazatelem. Ukázat světu náš projekt a vybudovat si autentické pouto s naší komunitou je dalším vzrušujícím krokem na naší cestě.“ Je tak jisté, že tato vize do budoucna je obrovská.

Ačkoliv ještě nevíme datum vydání, 2. dubna bude představení titulu s jeho názvem, čímž se konečně budeme moci o počinu bavit jinak než jako o nějaké hře. Slovy Mikea Laidlawa: „Náš tým neuvěřitelně pracoval několik let a nemůžeme se dočkat, až světu představíme náš debutový projekt. Je to pro nás obrovský milník a vnímáme ho jako první krok cesty, která bude pro společnost, jak doufáme, dlouhá a přínosná, na níž si vytyčíme vlastní trasu a budeme rozvíjet naše talenty a produkty krok za krokem…“

Patrik Klicman

Milovník her s pořádným příběhem už od prvního releasu Age of Mythology, ke kterému se dostal náhodou jako malý devítiletý kluk. Nyní je to spíš herní konzerva, která má dilema u každé nové hry, jestli ji vůbec má spustit. Jinak se jedná o vášnivého čtenáře knih a komiksů, hráče Dračího doupěte, duševního sběratele herních figurek a milovníka grilování.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.