Pathfinder: Wrath of the Righteous – velká aktualizace

Sdílet
Sdílet
Sdílet
Zdroj: Owlcat Games

Velice oblíbená hra Pathfinder: Wrath of the Righteous, která navazuje na svého neméně úspěšného předchůdce, se dočkala další velké aktualizace. Tento velmi oblíbený titul má na Steamu hodnocení 92 % a spadá do kategorie Velmi kladných her. Denně jej hraje více než 5 000 hráčů, a to i mimo hlavní herní časy.

Nová aktualizace, která mění verzi hry na označení 1.1.4d, s sebou přináší řadu novinek a oprav. Zejména se pak jedná o opravy a podněty, které přímo vyzdvihla komunita hry, a vývojáři se opravdu snaží svůj titul ještě více vyblýskat do nejlepší možné krásy.

Co přináší nová aktualizace Pathfinder Wrath of the Righteous?

Aktualizace je opravdu rozsáhlá, a proto uvedeme jen opravy největších problémů, které trápily komunitu. Aktualizace potěší všechny, kteří měli problém zakončit románek s Arueshalae. Opraven byl také prvek, který ovlivňoval způsob, jakým funguje útok v tahovém režimu. 

Mezi největší a nejvíce požadovanou novinkou je, že se negativní účinky zobrazí na portrétech vašich postav jako první. Toto bylo opravdu rozšířené a hojně probírané téma.

Pathfinder Wrath of The Righteous tower

Zdroj: Owlcat Games

Aktualizace je opravdu rozsáhlá, a proto uvedeme jen opravy největších problémů, které trápily komunitu. Aktualizace potěší všechny, kteří měli problém zakončit románek s Arueshalae. Opraven byl také prvek, který ovlivňoval způsob, jakým funguje útok v tahovém režimu. 

Mezi největší a nejvíce požadovanou novinkou je, že se negativní účinky zobrazí na portrétech vašich postav jako první. Toto bylo opravdu rozšířené a hojně probírané téma.

Opravou prošly rovněž i některé oblasti. Největší opravy byly pak v oblastech Dragon Burial Ground a Lost Chapel, které v určitých aspektech neumožňovaly správný průchod lokací.

Rozsáhlé opravy také byly ve třídách a v tahovém režimu. Zejména se vyskytoval otravný bug, kdy se někdy po přerušení cutscény neobjevilo uživatelské rozhraní tahového režimu. V některých situacích se bitva zasekla, když byla postava zabita stavovým efektem a předala tah. Tento bug byl zmíněn již krátce po vydání hry a objevoval se náhodně. To mělo za následek poměrně delší dobu, než jej vývojáři správně lokalizovali. 

Mezi některými opravami jsou i možné spoilery z úkolů, proto podrobnosti naleznete na vlastní riziko zde.

Jak můžete i z tohoto stručného výcucu vidět, oprav bylo opravdu hodně a vývojáři i nadále komunikují s komunitou a snaží se vyslyšet její prosby a postřehy. Tento přístup se nám opravdu líbí, tak by to mělo být.

Hru můžete sledovat zde.

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn