Slitterhead – nové detaily

Share on facebook
Sdílet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: Bokeh Game Studio
Jedno z největších překvapení, které bylo odhaleno na letošních The Game Awards 2021, byl zcela nový projekt od Keiichira Toyamy, tvůrce Silent Hillu. Půjde o první projekt poté, co Toyama založil své vlastní vývojářské studio Bokeh Game Studio.
I když první trailer pro Slitterhead nepředvedl žádnou hratelnost, poskytl fanouškům představu o tom, co mohou od nadcházejícího vydání očekávat, včetně lidí, kteří se proměňují v děsivá stvoření podobná pavoukům a zabijí vše, co jim stojí v cestě. Nezdá se však, že by hra nechávala hráče zcela zranitelné, protože jsou zde záběry, jak se s nimi hlavní hrdina Slitterhead utkává v akčním souboji. Toyama se rád podělil o další podrobnosti o tom, na co dalšího se hráči mohou v souvislosti se Slitterheadem těšit.
V rozhovoru pro IGN Japan Toyama prozradil některé podrobnosti o své hře a prostředí, i když o některých specifikách vzhledem k rané fázi vývoje hry mlčel. Řekl, že Slitterhead bude akčnější hra z pohledu třetí osoby s novými mechanismy, které v jiných hrách dosud nebyly k vidění, aby vytvořila jedinečný zážitek. To se vztahuje i na gore aspekt, kde Toyama doufá, že se do dobře vylíčené hrůzy hráči ponoří. Tím by jim chtěl poskytnout zábavu s tajemným příběhem a novou akční hratelností.
Mezi další detaily odhalené o hře patří nastavení a také inspirace pro monstra zobrazená ve Slitterhead. Trailer ukazuje blíže nespecifikované město, přičemž Toyama objasňuje, že jde o fiktivní místo inspirované Hongkongem 80. a 90. let. Záhadná stvoření, o kterých řekl, že napodobují lidi, jsou známá jako Yakushi, druh monstra, jehož kořeny pocházejí z klasického divadla. Naznačil, že část hry bude zahrnovat hledání způsobů, jak přinutit tato stvoření, aby se odhalila a zahodila své převleky.
Zdroj: gamerant.com
Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru
Share on linkedin
Sdílet na LinkedIn