BoneCraft – váš A-team

BoneCraft – hoňba za šťavnatou rádodajkou v galaxii

6. 4. 2021

BoneCraft je erotickou parodií na hru StarCraft, kde samotný Neil Kaplan, kterého můžete znát právě jako Tychuse Findlayho, dabuje věčně nadrženého, opilého, sarkastického a vulgárního kapitána Forta Wortha. Tento titul nám přineslo studio D-Dub Software se zárukou toho, že takovouto hru jsme ještě nikdy v životě nehráli.

Deprese kvůli nezdařenému sexu

Ujmete se role kapitána Forta Wortha, který upadl do depresí kvůli tomu, že nemohl ochutnat největší klenot vesmíru, a to elfí královnu, o které se povídá, že je to nejlepší rajda v celé galaxii. Poté co se kapitán Fort dozvídá, že si elfí královna otevřela svůj vlastní harém na planetě, kolem které právě letíte, nadržený a zároveň opilý Fort naschvál způsobí havárii. Vaše loď tak ztroskotá zrovna tam, kde se nachází zmiňovaný bordel.

BoneCraft – co dát si práska
BoneCraft – tvrdý boj s orky

Souboje nejsou zrovna záživné

BoneCraft je RPG hack-and-slash shooter titul, kde vaším nejlepším kamarádem bude ozubená motorová čepel, kladivo či laserový meč. Váš bojový arzenál, který budete používat proti orkům, tvoří ještě plamenomet, samopal, brokovnice či kanon. Upřímně ale tyto zbraně použijete vážně málokdy.

Mezi misemi můžete vylepšovat svůj tým, kupovat nové zbraně či nové hlášky pro vašeho poručíka skrze peníze, které padají z poražených nepřátel a také za úspěšně dokončené mise.  Než začnete akční pasáže, můžete si ještě zvolit úroveň obtížnosti – jednoduchá, střední a těžká. Poté jen budete zabíjet nepřátele v daném počtu ve třech stanovených vlnách. Souboje nejsou nijak obtížně ani na těžké úrovni, ale největší problém nastává právě v té repetitivnosti misí. Ty vás po několika minutách začnou opravdu nudit, ale naštěstí malou záchranou bývají vtipné narážky spolubojovníků vaší posádky.

Třeba při takovém dobývání tábora orků budete poslouchat slastné výkřiky orkských žen, se kterými si to tam natvrdo rozdávají vaši muži místo toho, aby vám pomáhali při jejich likvidaci. Budete tedy bojovat a mezitím sledovat své muže při „práci“ – můžete být hrdý velitel svého týmu. Nesmím opomenout, že svým mužům během bitky můžete dávat rozkazy ve stylu „chraňte mě“ či „útočte dle libosti“. Z větší části tuto funkci taky nevyužijete a necháte své vojáky, aby útočili normálně tak, jak jsou naprogramovaní

Kupování nových sexuálních poloh a Robocop v akci

Pokud ale nechcete utrácet za svůj tým nebo za nové zbraně, můžete ještě kupovat nové sexuální pozice. Ty poté aplikujete na vaši poslušnou „Sexual Whore“ robotku nebo později na jiné reálné ženy, kterých nepotkáte zrovna málo. Také dívkám můžete měnit vzhled a třeba u své sexuální robotky nakonec můžete osouložit samotného Robocopa, akorát v dívčí verzi.

Samotný akt potom doprovází minihra, která je docela jednoduchá. Máte zde čtyři ukazatele, dva z nich znázorňují vzrušení jak vaše, tak to dívčí. Pro vás je samozřejmě nejdůležitější ten dívky, jakmile ho totiž naplníte, tak se dívka jednoduše uspokojí. Toho docílíte tak, že budete ovlivňovat rychlost a sílu vašich přírazů. Jakmile se žena uspokojí, můžete vyklopit svůj náklad na ni. Záleží také na tom, v jaké pozici zrovna probíhá akt. Pozice si můžete libovolně přepínat a jako bonus má každá ještě jednu malou modifikaci, která ale nijak neovlivní samotné vzrušení postav. Můžete tak akorát ženu poplácat po zadku nebo jí ho narvat až do krku.

Závod o princeznu AmadalaHo

The Race to AmadollaHo je první DLC, které si můžete stáhnout zdarma po zakoupení hry BoneCraft. Zde je vaším úkolem zachránit princeznu AmadalaHo v časovém limitu. Jednoduše jí zachráníte, pozvednete sukénku a ukážete jí kdo je tady šéf.

BoneCraft je zábavnou hříčkou, která si nebere žádné servítky. Humor, kterým je titul prošpikovaný, je skvělý a místo toho, abyste se věnovali erotickým či akčním scénám, si jen užíváte přisprostlé narážky a ostrovtipy. Například dodnes mi v paměti utkvěla písnička „pussy, pussy, pussy, oh yeah, pussy, pussy, pussy. I can smell it. I can taste it and dog-gone-it. I will eat it. Pussy, pussy, pussy.“ Tento titul si můžete zakoupit na Steamu za 16,79 €. Tvůrci pracují na hře jménem BoneTown, která má být erotickou parodii na GTA. Titul má vyjít někdy v létě tohoto roku.

• humor
  • scénář
  • Neil Kaplan