God of War - naháček

Další God of War je pravděpodobně ve vývoji

10. 4. 2024
Zdroj náhledu: Sony

Vzhledem k novému inzerátu na pracovní pozici pro senior designéra boje se zdá, že studio Santa Monica pracuje na novém projektu, který by mohl být založen na sérii God of War. Požadavek na znalosti a zkušenosti s posledními dvěma hrami naznačuje, že se pravděpodobně jedná o pokračování této úspěšné série. Ještě před oficiálním oznámením God of War: Ragnarok však bylo jasně řečeno, že tým pracuje na více projektech než jen na severských dobrodružstvích Krata, proto ještě nejásejte.

S touto informací jako první přišel portugalský magazín geekinout. God of War je všeobecně považováno za skvělou sérii, která získala od svého debutu v roce 2005 na PlayStationu 2 neuvěřitelně kladná hodnocení jak ze strany fanoušků, tak i u novinářů. Pochopitelně naleznete také negativní ohlasy. Když společnost Santa Monica v roce 2018 vydala pokračování příběhu věčně naštvaného boha války Krata, byla většina z nás naprosto šokována, neboť nikdo neočekával jeho návrat. Příběh se tentokrát netočil kolem pomsty jako v předešlých titulech ze série, ale prozkoumával vztah mezi otcem a synem. Mnoho příznivců tuto změnu chválilo, nicméně našli se i tací, kterým proměna vadila, nemluvě o herní stránce. Původní hry disponovaly o něco dynamičtější hratelností, v níž jste mohli skákat a kombinovat různé útoky mezi sebou, což v díle z roku 2018 a Ragnaroku nešlo.

Ostatně ono to ničemu nevadí, neboť poslední zmíněná dvojice byla lineární záležitost, kde jste měli předem dané interakce. Ať už na God of War máte jakýkoliv názor, pořád se našlo dostatek stoupenců, díky nimž se v budoucnu můžeme dočkat dalších her. K tomu vybízí i závěr Ragnaroku, jenž naznačoval novou kapitolu Kratovy cesty. Přestože bych rád věřil tomu, že studio pracuje na pokračování, musím bohužel své nadšení udržet na uzdě. Inzerát sice zdůrazňuje požadavek tvůrců ohledně znalosti předešlých her, ale stále to neznamená, že se opravdu jedná o nový přírůstek do tohoto univerza. Nabízí se totiž varianta, že jednotlivé mechaniky, které nám poslední projekty přinesly, budou chtít implementovat do zcela nového projektu.

Michal Mráz

Hraní her podlehl už jako malý kluk díky svým retro srdcovkám jako byl Doom, Quake, Wolf a Duke Nukem. Skoro žádný žánr mu není cizí, ale nejraději má RPG, FPS a TPS hry. Jeho seznam dohraných her je delší než účtenka nákupu za doby korony. Jakmile vyjde nějaká nová hra jeho gusta, ihned se po ní sápe.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.