Destiny 2 dostává patch uprostřed sezóny k třicátému výročí Bungie. Přináší tak některé významné změny ve způsobu, jakým schopnosti a supers fungují. V nejnovějším This Week at Bungie designéři Destiny 2 vysvětlují, jak a proč používají červené pero k schopnostem různých tříd ve hře. Ukazují také jak významným způsobem přepracovávají způsob, kterým se supers dobíjí.
Designér Kevin Yanes říká, že zpětná vazba, kterou tým letos nasbíral, poukázala na dominantní přítomnost schopností v Crucible. Díky tomu se rozhodli, že přišel čas některé z nich podstatně změnit. Celkově tým říká, že schopnosti by se neměly střílet tak částo. Pokud se to stane, obvykle by se nemělo jednat o zabití na jednu ránu v soutěžní hře.
Designér Mike Humboldt poukazuje na to, že jedním z designových cílů Crucible je, aby zbraně byly primárním cílem boje. Schopnosti dané třídy mají spíše zdůrazňovat přestřelku, než ji plně nahrazovat. Změny ve stázových krystalech znamenají, že shatterdive Hunterů obvykle nezabije strážce s plným zdravím. Nezabije ho ani žádný z Titánských shoulder charge útoků. Warlockové však získávají podporu v tom, jak rychle dokážou opakovat útoky na blízko. To odpovídá rychlosti, s jakou to dokážou Lovci a Titáni. Dosah jejich úderů se však stahuje na 4,5 metru (z 5,5 metru). Super regenerace se ve výroční aktualizaci výrazně změní. V současné době se většina super regenerace odehrává pasivně, ale Bungie říká, že se to změní. Bude to rovnoměrnější kombinace pasivní regenerace a regenerace založené na poškození.
Rychlost regenerace pro supers bude určena jejich cooldownem podle úrovně. Well of Radiance na úrovni pět se bude dobíjet nejrychleji, zatímco superům úrovně jedna jako Spectral Blades, Hammer of Sol a Glacial Quake to bude trvat nejdéle. Obecně platí, že čím je super výkonnější, tím déle bude trvat nabití.
Zdroj: pcgames.com