To je mnohem více, než se pohybuje cena fyzické kabelky ve skutečnosti.https://www.youtube.com/watch?v=eAvXhNlO-rASpolečnost Gucci minulý měsíc uspořádala na online platformě svoji vlastní akci pod názvem Gucci Garden Experience. Tato zdánlivě úspěšná reklamní kampaň umožnila hráčům free-to-play multiplayerové hry Roblox vyzkoušet (a případně i koupit) některé kosmetické doplňky od značky Gucci pro své avatary. Mezi nimi se objevila i kabelka Queen Bee Dionysus, která se v počátcích prodávala za pouhých 475 Robuxů, což v přepočtu znamená kolem pěti dolarů. Jelikož však byla dostupná pouze dva dny a každý den jen jednu hodinu, cena kabelky začala enormním způsobem růst. Nejúspěšnější obchod byl v ceně 4 115 dolarů, tedy v přepočtu za skoro 86 000 Kč. Našli se však i jedinci, kteří si za tento módní doplněk nebáli říci neuvěřitelných 10 000 dolarů.Za zmínku stojí fakt, že virtuální verze kabelky ve hře Roblox se prodala za o dost vyšší cenu, než je hodnota reálného produktu. Queen Bee Dionysus od firmy Gucci se ve skutečnosti prodává za 3 400 dolarů, tedy v přepočtu za 71 000 Kč.
Zdroj: PCGamer