Catie in MeowmeowLand se po několikaletém vývoji konečně ke konci března ukázala světu. Tato roztomilá klikací adventura pochází z dílny slovenského studia ARTillery. V rozhovoru se vedoucí týmu, Marek Hlavatý, rozpovídal o tom, jak na tom z jeho pohledu je slovenský průmysl, ale také o tom, jak si u hráčů vede hra samotná.

Zdroj: Catie in MeowmeowLand/Facebook
Pocity jsou smíšené. Na jedné straně profesionální recenzenti hru hodnotí kolem 7/10, plus minus. Na druhé straně ti hráči, na které jsme hru mířili, jsou podstatně více nadšeni. Na GOG máme v tomto momentě 4,2/5 čili 8,4/10. Hra je silně žánrová a je pro lidi, co mají rádi Neverhood, Samorost, Machinarium, Gobliiins, což samozřejmě není každý.
Kdybychom se vrátili v čase, šli bychom ale dělat jinou hru, upřímně… něco s větším komerčním potenciálem, surreální adventury jsou opravdu hodně niche (okrajový, pozn. red.) žánr.
Máme teď údaje jenom ze Steamu a tam je to něco přes 500 kusů, což je zklamání i při našich nevelkých očekáváních. Je nutno říci, že toto je typ hry, co má dlouhý ocas a bude se pomalu prodávat ještě léta, nicméně takhle se studio uživit nedá.
Nejvíc prodejů je v USA a Německu.