Bohužel, jak už to v poslední době bývá, musím vám sdělit další smutnou zprávu. Temná fantasy střílečka Witchfire, která byla poprvé odhalena v roce 2017, měla letos získat předběžný přístup, ale ten byl odložen. Nezoufejte však, protože vývojáři k tomu mají dobrý důvod. Studio The Astronauts se totiž rozhodlo přepracovat arénový styl boje do formátu polootevřeného světa. V příspěvku na blogu společnosti kreativní ředitel Adrian Chmielarz uvedl, že díky této změně je Witchfire lepší hrou.
„Funkce je nyní implementována z 95 %. Díky ní je hra lepší. Je pro mě docela těžké si představit, že hráč dříve tuto svobodu neměl. Jistě, čarodějnice vás stále může uvěznit na tom či onom místě a některé dveře budou zavřené, dokud nenajdete klíč, a vstup do oblastí blíže k bossovi může být příliš nebezpečný, než budete připraveni – ale svět je široce otevřený k prozkoumávání téměř v jakémkoliv směru.“
Podle Chmielara bychom se měli v příštím týdnu dozvědět více. Jsem trochu zklamaný, že si titul letos nevyzkouším, ale na druhou stranu jsem rád, že se vývojáři snaží, aby jejich titul byl co nejlepší. Ačkoliv byl early access odložen, plánované datum vydání na Epicu na začátku příštího roku zůstává nezměněno. Witchfire je střílečka spojená s nadpřirozenem. Hráči ovládají zbraně a magii, aby se ubránili hrozbám z jiného světa. Witchfire se odehrává v alternativní realitě, v níž máte za úkol na příkaz církve ulovit čarodějnici. Studio The Astronauts dříve vyvinulo hru The Vanishing of Ethan Carter a tvoří ho bývalí zaměstnanci z People Can Fly.