Studio Dark Passenger oznamuje nindžovskou multiplayerovku

Sdílet
Sdílet
Sdílet
Zdroj: Dark Passenger

V Polsku se zrodilo nové herní studio Dark Passenger, jehož pevný základ tvoří zkušení vývojáři z CD Projekt Red. Ti své zkušenosti nasbírali na hrách, jako je Zaklínač 3: Divoký hon či Cyberpunk 2077, a během posledních let vypomáhali dalším vývojářům jako studio zaměřující se na SGI pod názvem RealTime Warriors. Nyní je konečně na čase, aby jeho zakladatelé začali pracovat na svém vlastním herním projektu, kterým bude multiplayerová akce z prostředí feudálního Japonska. Prozatím se však příliš nevzrušujte. Neznáme ani název hry, ani přibližný rok vydání. Dark Passenger na svých sociálních sítích a webových stránkách momentálně shání nové členy týmu, proto je nad slunce jasné, že se titul nachází ve velmi rané fází produkce a dočkat bychom se ho mohli přinejlepším za pár let.

I přes takto daleký výhled do budoucna se s námi vývojáři podělili o pár základních informací, díky kterým si o připravovaném titulu můžeme udělat základní obrázek. Hlavním tahounem pro mnohé jistě bude zasazení příběhu do prostředí země vycházejícího slunce. Titul se zaměří na období, kdy bude zemi ohrožovat neznámý útočník – bohužel nikde není přesně uvedeno, zda se bude jednat o historické dobyvatele, jako byli například Mongolové ve hře Ghost of Tsushima, nebo jejich původ bude oplývat nadpřirozeným faktorem. Poté, co dobyvatelé svrhnou vládnoucího šóguna, ještě tajemnější vládci světa stínů vyšlou své nájemné zabijáky noci, aby našli mocné artefakty uchovávající nezměrnou sílu, vypořádali se s uzurpátory a zároveň bojovali o moc mezi sebou.

Webové stránky vývojářů titul popisují jako akční multiplayerovou hru zaměřenou na soupeření, ale také na spolupráci. Připravte se na budování spojenectví, která ovšem záhy mohou vyústit ve zradu a další nečekané zvraty událostí. Vývojáři lákají na inovátorský přístup, přičemž nejenže využijí procedurálně generovaný systém pro to, aby každá hra byla jedinečná a překvapivá, ale nebojí se slíbit vymoženosti, jako je „…běh po šípech, které vystřelili ostatní hráči, rychlé šplhání po svislých plochách pomocí drápů shuko nebo používání oštěpu yari jako tyče k překonávání překážek.“

Ani arzenál nebude zet prázdnotou. K dispozici hráči dostanou katany, krátké čepele tanto a wakizaši, řetězy kusarigama, ikonické šurikeny, vrhací nože kunai a mnoho dalších typických nindžovských vychytávek. Samozřejmě si každý hráč bude moct svou postavu detailně vytvořit dle svých vlastních preferencí, díky pokročilému systému přizpůsobení. Kromě toho si každý vytvoří vlastní dódžó sloužící k tréninku a interakci s přáteli. Samotné herní prostředí vás zaskočí otevřeností k volnému pohybu, při němž bude hlavním cílem zůstat nezpozorován. Ukrytí se pod podlahami dřevěných domů, plížení se po střechách, číhání ve stínech, to všechno a více bude v chystaném titulu možné. Ani počasí nebude vždy příznivé, a tak vás kdykoliv může zastihnout prudký déšť, hustá mlha i silný vítr. Hráči se setkají s vysoce postavenými měšťany i samuraji, ale také s žebráky a prostými obyvateli tohoto světa.

Vývojáři z Dark Passenger rozhodně vědí, jak hráčskou komunitu zaujmout, tak doufejme, že své sliby dotáhnou do konce a přidají k nim hromadu dalších, a ještě mnohem ambicióznějších. Titul by měl být dostupný na PC (Steam i Epic Games Store), PlayStation 5 a Xbox Series X.

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn