Wartales – práce pokračují

Sdílet
Sdílet
Sdílet
Zdroj: Shiro Games

Tento připravovaný titul jsme zde již několikrát měli. Wartales vás zavede do doby temného středověku, ve kterém je vaším hlavním cílem přežít. Ujmete se role velitele skupinky žoldáků, kteří se bok po boku vydávají na cestu za zlatem, dobrodružstvím, ale také i smrtí a beznadějí.

Za titulem, který je ve fázi předběžného přístupu, stojí ostřílené studio Shiro Games, kteří mají na kontě úspěšnou hru Northgard. Zároveň však Shiro Games pracují na titulu Dune: Spice Wars, který je taktéž v předběžném přístupu, a o kterém jsme vás již blíže informovalii v naší recenzi. Vývojáři nyní zveřejnili seznam změn a úprav v právě vydané aktualizaci.

Wartales aoe2

Aktualizace Wartales byla postavena na žádostech komunity

„Tato aktualizace je postavena především na nejoblíbenějších žádostech komunity, které jsme obdrželi, řeší a implementuje řadu problémů a návrhů, které jsme zaznamenali v posledních několika měsících, a masivně mění několik aspektů hry!“ – Shiro Games.

Fanoušky z dálného východu potěší, že byla implementována čínská lokalizace. Nyní však k nejvíce zásadním změnám.

  • Když zaútočíte na kupeckou karavanu, budou se kupecké jednotky a jejich poníci snažit z boje utéct, zatímco jejich žoldáci budou bojovat s vámi. Chyťte je dřív, než utečou i se svým nákladem!
  • Vývojáři po mnoha ohlasech chtěli umožnit větší volnost a riskování se systémem podezření. V tomto smyslu je nyní podezření rozděleno na 5 úrovní hledanosti po 100 bodech. Hledaným se stanete, když projdete první úrovní, a každá další úroveň vám bude ztěžovat život tím, že na vás bude posílat silnější a lépe připravené hlídky s vlnami posil. A následně i lovce odměn.
  • Na rozdíl od současnosti budete moci krást i v době, kdy budete hledáni, pokud nedosáhnete poslední úrovně hledanosti, která z vás udělá veřejného nepřítele č. 1.  „V této fázi je nám vaše kůže úplně ukradená…“ – Shiro Games. Jinými slovy, pokud budete až tak „špatní, zlí a bezohlední“, tak si to vypijete plnými doušky.
  • Na základě četné zpětné vazby komunity byly zavedeny nové znalosti, které vám umožňují utrácet vlivy za přidělování atributových bodů vašich jednotek podle vašeho přání a zachovat si naprostou kontrolu nad vývojem vašich druhů
  • „Vaše rozsáhlá zpětná vazba na toto téma nám pomohla vylepšit systém spojenců“ –  Shiro Games. Nyní si tedy u každého spojence, který bojuje po vašem boku, můžete zvolit postoj, který vám dává větší kontrolu: Útěk, Obrana nebo Útok. To znamená, že už se vám nebude stávat, že by vaši spojenci náhodně pochodovali vstříc své záhubě…
  • Vězni se nyní mohou naučit svou původní pasivní schopnost frakce na 6. levelu. Protože mají menší sílu než vaši žoldnéři, jejich mzda se dělí dvěma. Vězňům nyní můžete přiřadit atributové body při zvyšování úrovně
  • Zároveň proběhlo několik oprav v rámci celkové optimalizace. Došlo k odstranění chyb u pár questů, které zde bohužel nemůžeme uvést, protože vás nechceme připravit o dobrodružství, při jejich plnění.
  •  

Více podrobností však naleznete zde.

 

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn