FreshWomen – logiáš

FreshWomen – Season 1 – chci být zasažen bleskem

21. 12. 2022

Máme tu další erotický titul, na který se společně podíváme. FreshWomen – Season 1 nám představuje nezávislé studio Oppai-Man, které můžete znát díky jeho předchozím anime titulům OPPAI MuseAhegal Seasons a Ahegal.

Ztráta paměti je zaručený způsob, jak se dostat k ženám

FreshWomen – Season 1 je klasický erotický román, který je ve srovnání s konkurenčními tituly s podobnou tematikou poněkud nevýrazný. Ujmete se role mladého muže, co měl zpočátku krásné dětství, poněvadž jeho otec byl relativně dobře zajištěný finančně. Jednoho ošklivého večera se však jeho rodiče pohádají a otec jej i s matkou vyhodí z domu.

V důsledku toho jste přišli o všechny peníze a začali jste žít normální život, v němž vaše matka dělala vše pro to, abyste se měli dobře. Jakmile vaše hratelná postava dosáhne plnoletosti, rozhodne se postavit svému otci, kterého nejprve sleduje na nedalekém kopci – vtom je ale váš hrdina zasažen bleskem, což mu způsobí jizvu na zádech a také ztrátu veškeré paměti. Má to však i jednu velkou výhodu, díky této životní tragédii se kolem něj začne točit několik krásných žen.

Tolik krásných výstřihů… kam se podívat dřív?

FreshWomen – Season 1 začíná krátkým úvodním příběhem, který shrnuje děj hry, neboli to, co jsem napsal výše. Vaše postava se probudí ze spánku a řekne, že se musí setkat se svým šéfem kvůli nové práci. Proto si začne nacvičovat úvodní řeč: zde dostanete možnost pojmenovat svou postavu, jak chcete, nebo si ponechat její přednastavené jméno.První hlavní ženskou postavou, jež se vám na začátku představí, je dlouhovlasá zrzavá slečna Lily, která, jak brzy zjistíte, nemá příliš dobré manželství, což je ideální melodie pro vaše uši, protože už víte, že se o ni můžete pokusit.

Dále se seznámíte s půvabnou hráčkou videoher Julií, u které si budete muset nejprve získat důvěru a dokázat jí, že jste skutečně pravý hráč. Pak je tu poměrně roztomilá spolužačka Chloe nebo servírka Alyssa z místní kavárny, jež ráda tančí, a pokud jste si mysleli, že dáte šanci její ohebnosti, tak ano. Zároveň máte vedle sebe sexuchtivou sousedku Emily a jako bonus se můžete seznámit s Gabby nebo Mae. Jako poslední na vás čeká atraktivní a zároveň velmi živá Sue, se kterou je docela legrace.

Těchto osm dívek vás provede pěti různými kapitolami, které jsou poměrně krátké. Celou hru můžete dohrát za méně než devět hodin, tedy pokud vás zajímá příběh a hledání různých skrytých předmětů. Pokud vás kromě sexu nezajímá nic jiného, musím vás předem upozornit, že zde mnoho erotických pasáží nenaleznete. Dívky mají maximálně jednu nebo dvě scény, alespoň jsou přinejmenším zábavné a v případě Lili nebo Sue je na co se dívat: například se Sue si to v autě vesele rozdáte. Případně si hlavní hrdina představuje rusovlásku Lili, jak se myje ve své poměrně velké vaně a přitom se uspokojuje.

Kromě skrytých objektů se postupně odemyká galerie, kde si můžete prohlížet explicitní fotografie nebo sledovat krátké animované filmy. V jednom z nich můžete třeba sledovat Susan a Lily, jak si navzájem osahávají bujná ňadra. Převážná většina z nich jsou úryvky ze hry a slouží jen k připomenutí těch nejlepších momentů, jež se netýkají jen sexu. Je jen docela škoda, že těchto chvil je poměrně málo, respektive že jde jen o obrázky z titulu, a ne o nějaké přidané doplňky, které by se jinak neobjevily.

Jisté nedodělky to má

FreshWomen – Season 1 je dobrá erotická zábava, nicméně nedosahuje stejných kvalit jako třeba Fetish Locator. Ten ode mě sice dostal slabší hodnocení, ovšem samotný titul zachránil jeho černý humor, vizuální stránka a celkové téma. Z dalších podobných her lze zmínit Amnesii, College Kings, Full Service, Come Home či Lust Theory. Po grafické stránce nevypadá FreshWomen – Season 1 špatně a na slečny, zejména na Lily a Julii, je radost pohledět: zdá se, že si na nich vývojáři dali nejvíce záležet. Bohužel, co tomuto projektu podkopává nohy, je scénář, který vás nedokáže nijak vtáhnout do děje. Existují dialogové volby, které do jisté míry nic neovlivňují. Působí téměř jako doplněk, díky němuž byste měli mít pocit, že vývoj děje skutečně řídíte.

Pravdou ovšem je, že záleží také na tom, jak se na titul díváte a co od něj vlastně očekáváte. Pokud hledáte titul, co má rozvětvený příběh, spousty vedlejších misí či postav a zároveň vás nutí dávat pozor na to, co říkáte slečnám, FreshWomen – Season 1 není pro vás. Pokud hledáte čistou erotiku, která je okořeněná alespoň nějakými scénáři ve stylu filmů pro dospělé, mohla by se vám tato hříčka líbit. Je vidět, že erotické romány jsou vlastně už jako pornofilmy – někteří lidé se na ně dívají kvůli příběhu, jiní kvůli akci.

Proč kupovat FreshWomen?

Otázkou tedy je, proč byste měli své těžce vydělané peníze vložit do FreshWomen – Season 1, a ne do jiné erotické hry? Odpověď není úplně jednoduchá. Existují projekty, kde máte do jisté míry otevřený svět, spousty miniher i několik různých postav, a celková hratelnost je díky tomu obohacena. Totéž platí pro sexuální scény, u nichž autoři začali do svých her přidávat možnost přepínat kameru. To umožňuje sledovat akt ze všech úhlů, popřípadě přidávají funkci rentgenu. X-ray je vidění, které každý vývojář aplikuje po svém a buď vám umožňuje podívat se na slečnu přes její oblečení, nebo vám ji ukáže v různých pózách. To jsou věci, jimiž FreshWomen – Season 1 v současné době nedisponuje, a říkám v současné době, protože ačkoliv se jedná o kompletní hru, vývojáři pracují na druhém dílu, ve kterém mohou tyto věci přidat.

Osobně jsem hrál několik erotických her, které jsem pro vás recenzoval nebo se chystám recenzovat, a z mého pohledu bych vám FreshWomen doporučil právě proto, že se jedná o nenásilný projekt. Díky absenci novějších vymožeností nepůsobí FreshWomen – Season 1 nepřehledně a snaží se stavět především na ději a dámách, což je pravý opak některých jiných titulů. Stejné je to i s modely dívek. Někteří vývojáři se téměř předhánějí v tom, kdo udělá co nejrealističtější slečny, na něž je radost pohledět – proti tomu nic nemám, ale problém je, že zapomínají na další důležité aspekty, jako je hratelnost, příběh atd. Modely žen ve FreshWomen – Season 1 nevypadají realisticky a je vidět, že jde o jednoduché postavy, přesto je na ně pěkný pohled.

FreshWomen – Season 1 je rozhodně jedna z lepších erotických her, která vás dokáže zabavit na více než osm hodin. Dobře navržené modely dívek a sexuální animace ke sledování jsou to, co vám tato malá hra nabízí. Pokud vám to nestačí, můžete si tyto erotické sekvence kdykoliv přehrát v herní galerii. Jediné, co se mi na titulu nelíbilo, je příběh, ale to je věc vkusu. Osobně jsem zvědavý, jakým směrem se FreshWomen – Season 2 posune.

• modely dívek
  • zajímavé postavy
  • titul není přeplněný různými funkcemi