„Svět je kupodivu velmi dobře obeznámen s multivesmírem a přijímá ho,“ řekl Rosemann serveru GamesIndustry.biz, jak uvedl Eurogamer. „Máme všechny ty různé reality. Nyní jsou všechny skutečné a my chceme dát každému svobodu vyprávět svůj příběh. Nechceme říkat ‚nemůžete vyhodit do povětří Měsíc, protože támhleta hra od jiného studia potřebuje Měsíc‘. Chceme dát každému svobodu a volné pole působnosti, aby mohl vyprávět svůj vlastní příběh.“
„Každé rozhodnutí, které [tým Motive] činí ohledně svého marvelovského univerza, svého Tonyho Starka, svého Iron Mana… budují od základu,“ říká Rosemann pro GamesIndustry.biz. „Je však budován z toho, čemu říkáme stavební bloky Marvelu. Až budete hru hrát, možná to nebude příběh Iron Mana, který jste už zažili, ale bude tam mnoho podobných věcí. Co byste čekali v příběhu od Marvelu?“
„Jsou tam věci, jsou tam instituce, určité společnosti, skupiny… Nechci říkat, co ve hře je a co není, ale například je tam S.H.I.E.L.D., Hydra, je tam Daily Bugle, jsou tam ty různé země, které existují. To jsou stavební kameny, které tvoří marvelovský vesmír. Díky nim to vypadá jako skutečný marvelovský příběh. Teď s tím [Motive] bude vyprávět svůj příběh a my jim dáme tuto svobodu.“
Zdroj: EA
Zdroj: Gameinformer