Lust Academy – tahle učitelka vás rozpálí

Lust Academy – je libo Hermionu?

30. 6. 2022

Erotický román Lust Academy je silně inspirován populárním filmem o Harrym Potterovi a představuje nám ho studio Bear in the Night. Cílem této recenze je prozradit vám, zda se titul vyplatí koupit již nyní, nebo zda je lepší počkat. Prozatím se jedná o první sezonu této fantasy, nevíme, kdy můžeme očekávat další díly a kolik jich bude.

Klasický studentský život, tedy skoro klasický

Hrajete za osmnáctiletého chlapce – jehož jméno si sami zvolíte –, který vinou zranění přišel o možnost nastoupit na sportovní školu se stipendiem. Naštěstí pro něj přijde do schránky jeho adoptivních rodičů dopis, díky němuž se dostane do kouzelné školy čar a kouzel do Bradavic, tedy pardon, na Cordale Academy. Během pobytu na akademii zjistí, že je nadaný kouzelník, dozví se také o minulosti svých rodičů, ale hlavně se dostane do blízkosti několika dívek

Místo klobouku kniha!

Všichni si jistě pamatují na kultovní scénu, v níž mladý Harry Potter musí podstoupit zkoušku otravného klobouku, který rozhoduje o tom, na jakou kolej nastoupí. Lust Academy nabízí něco podobného, jen místo klobouku je tu kouzelná kniha, na jejíž stránky stačí položit dlaň. Vaše duše je pak přenesena do jiné dimenze, kde si vás vyberou čtyři bohyně, jež koleje založily.

Je poměrně škoda, že si nemůžete vybrat, kterou cestou chcete jít, protože jste automaticky vrženi k Leoně, jíž patří LeonHeart. Dále se setkáte s Katrinou z Adderinu, Fridou z CrowHive a Jainou z Martendenu. Pokud se těšíte, že se pokusíte tyto nejmocnější bohyně sbalit, mám pro vás dobrou, ale i špatnou zprávu. Dobrá zpráva je, že budete mít možnost se s těmito mocnými ženami vyspat. Respektive budete mít sex pouze s Leonou, což ovšem nevadí, protože je to nejlepší postava. Špatná zpráva spočívá v tom, že, jak jsem řekl, budete mít sex jen s Leonou, Katrina vás bude během zkoušky pouze orálně uspokojovat a ostatní dvě paničky ani neuvidíte.

Jsi můj nepřítel ale stejně tě obskočím

Co mě na Lust Academy opravdu zklamalo, je absence systému „přátelství“. Přesněji řečeno, vůbec nezáleží na tom, jak s postavami mluvíte a zda se k nim chováte jako k přátelům, nebo ne. Vaše rozhodnutí nemají žádný vliv na to, zda vás ostatní postavy považují za přítele, nepřítele, nebo životní lásku, nic takového zde neexistuje. Různé situace se tak zdají nelogické a zcela odtržené od reality. Příkladem nelogičnosti je Naomi, dívka, kterou můžete během hry několikrát odmítnout, a to i tehdy, co ji necháte svléknout se a pokleknout před vámi, aby vás orálně uspokojovala nebo se dotýkala vašeho vercajku. Co je na tom nelogického? No, prostý fakt, že i přes několikeré odmítnutí s vámi Naomi mluví, jako by se nic nestalo, dál se od ní necháváte líbat a případně ji na rozloučenou uděláte, a to i přesto, že jste ji před pár hodinami poslali někam.

Chápu, že se jedná o erotický román, jehož cílem je hrát si s naší představivostí. Celkově je Lust Academy fantasy inspirovaná Harrym Potterem, proto se v ní objevují i draci. Jenže kdyby se titul soustředil pouze na sexuální aspekty, nemuselo by se řešit nelogické chování některých postav. Místo toho bychom například čelili skutečnosti, že dotyčná dívka olizuje klacek, jako by měla v ruce brumíka. Problém je však v tom že se Lust Academy snaží tvářit jako příběhová hra, kde je kladen důraz na postavy. Tady právě začíná další problém. Veškeré postavy, které jsou nějakým způsobem zajímavé, jsou celkem upozaděné. Upřímně, koho třeba zajímá Hermiona (ve skutečnosti se jmenuje Hayle, ale vzhled má podle Hermiony)? Člověk by chtěl více poznat Leonu či Katrinu.

Některé věci, co můžete dělat kromě toho, že se díváte na dívky.

Vývojáři z Bear in the Night pro vás připravili celkem pět miniher, které vás udrží ve střehu. Předem vás musím upozornit, že se nejedná o obtížné úkoly. Tento projekt se zaměřuje především na příběh s oddechovým stylem hraní, proto jsou tomu přizpůsobeny i vedlejší úkoly. První minihra spočívá v práci v kavárně, v níž budete pomáhat půvabné Molly. Vaším úkolem bude připravit různé objednávky zákazníků v určitém časovém rozmezí. Není to příliš obtížné, protože budete mít celkem pět objednávek po třech položkách. Po dokončení objednávky se vám Molly odmění tím, že vám ukáže svůj pěkný kulatý zadeček, odhalené bradavky nebo rozepnuté kalhotky, a to se vyplatí, že?

Tento druhý úkol je možný pouze v režimu volného průzkumu. V hlavním příběhu musíte sbírat body za kolej, pokud vyhrajete, budete posláni lodí na další ostrov, na němž se můžete věnovat klubům, rybaření atd. Na zmíněný ostrov dorazíte automaticky, protože v kampani nemůžete prohrát. V režimu volného průzkumu to funguje trochu jinak. Abyste se na tento ostrov dostali, musíte získat body, přičemž ostatní ročníky jsou vždy za vámi. Proto, abyste si byli jisti výhrou, musíte sbírat knihy pro krásnou prsatou knihovnici Amelii. Knihy se dají najít kdekoliv, takže je musíte pečlivě hledat. Jakmile je najdete, vraťte je Amelii a ona vám přidělí body. Počet bodů, které obdržíte, závisí na tom, kolik knih přinesete.

Jak jsem uvedl výše, je třeba lovit ryby. Na ostrově se setkáte s trpaslíkem jménem Khompski, který má vlastní obchod, v němž mu pomáhá malá víla. Khompski vám přidělí úkol chytit pro něj nějaké ryby v nedalekém rybníku, což opět není obtížné. Jediné, co musíte udělat, je co nejrychleji stisknout myš na návnadu. Máte padesát vteřin na to, abyste chytili co nejvíce ryb, a po uplynutí této doby je odnesete přímo trpaslíkovi, ten vám poděkuje a zaplatí vám za ně. Jedná se o poměrně rychlý zdroj příjmu za málo úsilí.

Je zde také alchymie. Ta je bohužel dostupná pouze v režimu volného průzkumu, stejně jako sbírání knih. Alchymii vás nenaučí nikdo jiný než mladá čarodějka Sabrina, která vám ochotně půjčí svůj kotlík. Přejdeme rovnou na otázku týkající se možnosti mít s ní sex, žádná taková možnost ve hře zatím neexistuje. Používání alchymie není příliš důležitou minihrou, pokud se nerozhodnete bojovat v arénách. A co tady opravdu uděláte? V průběhu příběhu se budou odhalovat recepty na léčení, zvyšování výdrže a poškození. V tomto úkolu si tedy vyberete lektvar, jaký chcete vyrobit, a ten jednoduše namícháte. Všechny potřebné ingredience jsou již automaticky připraveny, takže se nemusíte starat o jejich hledání na různých místech.

Poslední minihrou jsou souboje v aréně. Stejně jako v alchymii se vám postupně odemykají nové útočné dovednosti, jimž vás učí tmavovlasá učitelka Victoria, jejíž dekolt nezanechává nic představivosti. Samotné bitvy nejsou obtížné a obvykle je vždy vyhrajete. K provedení vybraného útoku stačí ve správný okamžik stisknout tlačítko myši. Trochu mi vadilo, že všechny ostatní koleje jsou vždy zastoupeny stejným modelem protivníka, maskovanou slečnou. Těchto pět miniher Lust Academy nabízí. Na první pohled se to nezdá, ale je to dost na to, aby to zpestřilo hratelnost. V příběhu budou použity pouze tři z nich, pro vyzkoušení posledních dvou budete muset titul znovu zapnout a zahrát si ho znovu, jen v jiné variantě.

Lust Academy není vůbec špatný erotický román. Jeho jedinou současnou nevýhodou je, že má na plnohodnotnou hru příliš málo obsahu. Chybí mu systém přátelství, nezáleží na tom, jak se budete k postavám chovat, protože to nemá absolutně žádný význam. Příběhově vás titul neohromí, ale ani neunudí. Minihry na rozšíření hratelnosti vás zpočátku zaujmou, avšak posléze se docela opakují. Pokud tedy hledáte titul, který vás obsahově obohatí, doporučuji chvíli počkat. Chcete-li si ale prohlédnout poměrně povedené modely dívek a docela žhavé sexuální scény, pak je Lust Academy pro vás.

• grafické pojetí hry
  • Leona je pěkná divoška
  • minihry