My Giant Friend

My Giant Friend – hra na čtyři rozhodnutí

1. 2. 2023

V kategorii her 18+ se vždycky najde několik překvapivě skvělých počinů, které pohltí nejednoho hráče. Na našem webu se můžete podívat například na recenze Paradise Lust, Treasure of Nadia nebo FreshWomen a tyto tituly mají kromě sexu i nějaké to specifické unikum. Ve chvíli, kdy se objevila možnost zkusit si zahrát My Giant Friend od Hentai Room, jsem moc neváhal a říkal si, že už podle názvu se alespoň lehce pobavím. To jsem však nevěděl, jak šeredně jsem se spletl. O kvalitě asi může mluvit i cena lehce přes dvě eura, jenomže třeba Vampire Survivors se pohybuje v podobné cenové relaci, získali u nás skoro plné hodnocení a slaví celosvětový úspěch.

Příběh připomíná pejska a kočičku vařící dort

Ve hře se vám představí dvě dívky, Runi a lady Blerog. Runi je mladá, zelenovlasá a hledá své místo na světě. Jednoho dne ale narazí na dobrodruhy, kteří jí mohou způsobit nějakou újmu. Naštěstí je zachráněná obryní Blerog, o níž ví, že bydlí sama v jednom obrovském hradě. Runi přesto neváhá a nechá se u ní v paláci zaměstnat jako pomocná síla. Blero Si novou spolubydlící velice rychle oblíbí a naučí ji jeden z mála triků, jaké ovládá, proměnu v obryni. Najednou se z jedné obryně stávají dvě. V určitý okamžik začne Runi pociťovat, že potřebuje chlapa, a tak děvčata odloví skupinu pánských dobrodruhů procházející kolem.

Bohužel pro obě, chlapi jsou ve velikosti běžného člověka, což je přece pro obryně neuspokojivé. Runi to naštěstí nevadí a rozhodne se přesto s nimi zasmilnit ve velikosti obryně. Dobrodruzi jsou poté propuštěni a Runi Blerog žijí spolu dál jako dobré přítelkyně, což je ten nejlepší konec.Titul nabízí konce čtyři a lze jich dosáhnout do jedné hodiny. My Giant Friend totiž není hratelná hra v klasickém slova smyslu. Počin stojí na dialozích, které spolu vedou Runi a Blerog. Nic víc, nic míň. Pokud vás nebaví číst anglický text, v němž se stejně nic nedozvíte, proklikejte se dál v příběhu. Jako hráč v titulu navíc provedete pouze čtyři rozhodnutí, což je veškerý váš herní příspěvek.

Kupříkladu hned v druhém se můžete rozhodnout opustit hrad a Blerog. Tím je hra u konce, získáváte první splněný achievement a můžete hrát znovu. Provedete-li všechna čtyři rozhodnutí a dostanete se k happy endu, jaký jsem vám popsal, bude vám to trvat maximálně patnáct minut. Získáte pocit skvěle promarněného času, že vaše naděje vzalo nic.

Takže je My Giant Friend erotická hra?

V klasickém slova smyslu ano. Dočkáte se dvou podivných sexuálních scén a děvčata se po většinu času promenádují polonahá. Bohužel vzhledem k rychlosti, jakou hra proběhne, si nestihnete k ani jedné vytvořit vztah nebo se pokusit cokoliv si oblíbit. Celkem uvidíte čtyři prsa, dvě vagíny a tři náhodně procházející bouchače. Hra má ještě jeden hrubý nedostatek, a to prakticky nehybnou animaci. Vše je víceméně stojaté a obrázkové, jediný pohyb monitoru bývají změny výrazů děvčat nebo zemětřesení, které vám prohýbe obrazovku nahoru a dolů. Na stranu druhou, animované postavy a pohled na ně jsou překvapivě příjemné a lehké. Jedná se o onu modernější retro animaci, tedy vzhled jako na začátku století, jen barevnější a výraznější.

My Giant Friend také neobsahuje dabing, což u propovídané hry vyloženě slyšet asi nechcete. Je tu kromě textu ještě jeden provokativní prvek, zrychlená hudba. Z nějakého neznámého důvodu se tvůrci rozhodli přihodit rychlou piánovou hudbu. Objevil jsem tak prvek, jenž celou hru změní.

Jestli jste lovci achievementů, mám tu pro vás jednu úžasnou zprávu v případě zakoupení hry. V nastavení je možné aktivovat ultimátní skip mode. Jakmile jednou kliknete skip, proběhnete prakticky jen rozhodnutími, a v tom případě trvá hra pouze jednu až dvě minuty. Za toto tvůrcům skládám velký kompliment, protože si jsou dle mého vědomi, že ani nestvořili hru, ale knihu s obrázky. Navíc pět odměn za deset minut hraní, kdo by to nechtěl.

My Giant Friend jsou ty nejvyhozenější peníze, jaké si v životě dovedu představit. Příběh je generický, hudba nevyhovující a důležitost hráče v příběhu doslova nulová. Pokud to srovnám s hrami za stejnou cenu, dovolím si tvrdit, že větší zbytečnost snad ani neexistuje. Jediné pozitivum je skutečně kvalitně udělaná animace, u níž jednotlivé obrázky dávají trošku smysl. Mé dojmy ze hry jsou jen negativní, a pokud nejste achievement hunter, který potřebuje pět achievementů do deseti minut, je to pro vás zbytečná koupě.

• Datum vydání 10.11.2022
  • Patrik Klicman