Picture Perfect – logo

Picture Perfect – zakázané ovoce

28. 10. 2021

Vžijete se do role nejen zkrachovalého fotografa, ale i otce tří dospělých dcer. Vaším úkolem mu bude pomoci, aby se opět postavil na vlastní nohy a třeba se i trochu pobavil. Předem upozorňuji, že tato hra nebude vyhovovat každému, a to kvůli jejímu obsahu. Jedná se o sexuální hru, ve které dochází k incestu. Picture Perfect je dílo, jež nám představuje přímo dvojice vývojářských studií, SuperWriter a Games.

Zvolte si jméno

Picture Perfect začíná jako většina erotických románů, ve kterých si hned na začátku vyberete libovolné jméno pro svou postavu. Pak to jen potvrdíte a jste na cestě k plnohodnotnému traumatu. Je škoda, že si zde nemůžete zvolit přezdívky pro jednotlivé slečny, jako je tomu v jiných titulech, ale vzhledem k tomu, že se jedná o vaše dcery, chápu, proč nemůžete.

Vaše milé dcery

Jako první se představí nejmladší dcera Miracle. Osmnáctiletá dívka, která je velmi plachá a introvertní. Později se setkáte s její kamarádkou, abyste s ní mohli navázat intimní vztah nebo ji naučit, jak správně masturbovat – vlastně je to naučíte obě. Druhou dcerou je dvacetiletá Sasha, jejímž snem je vystupovat na Broadwayi. Společně se ocitnete v zajímavých situacích: budete se prát, nebo dokonce nacvičovat divadelní hru. Mívá problémy se svou nejstarší sestrou, jejich hádky občas budete muset řešit.

Poslední a nejstarší dcerou je modrovlasá Paris, která odešla z vysoké školy, aby vám se vším pomohla. Převzala roli matky, která vás před lety opustila. To je také důvod, proč má problémy se svou prostřední sestrou, zatímco nejmladší v ní vidí vzor. Jak vaše tři krásné dcery dospívají a vy jste nějakou dobu bez partnerky, začínáte si více uvědomovat jejich ženské kvality. Proto se mnohdy ocitáte v obtížných situacích, ve kterých se rozhodujete, zda si zachováte otcovský odstup, nebo se poddáte svému chtíči.

Volba možnosti

Výše jsem naznačil, že existují možnosti volby, a ony v podstatě existují. Mezi jednotlivými rozhovory se svými dcerami se budete rozhodovat, zda si opravdu chcete zachovat otcovský odstup, nebo se citově připoutat k jedné z dcer (nebo k přítelkyni). Existuje také možnost harému, přičemž si můžete začít se všemi dívkami, ale nakonec si stejně vyberete jednu. Nečekejte barvité dialogy, které je nutné opravdu číst pozorně a věnovat důraz reakcím na ně. Je to klasický proklikávací román, kde stačí přeskočit dialogy, abyste se dostali k samotnému obsahu.

Žádné posílení hratelnosti

Picture Perfect je velmi obyčejná klikací hra, která neobsahuje žádné novější herní mechanismy, což je bohužel velmi znát. Vývojáři dnešních erotických románů si uvědomili, že příběh není tak důležitý jako spíše hratelnost a celkový obsah hry. Picture Perfect vám kromě vybraných dialogů a sexuálního obsahu nenabídne vůbec nic. Pokud jste tento druh hry ještě nikdy nehráli, Picture Perfect si ihned oblíbíte. Nicméně pokud jste již hráli jiné hry tohoto žánru, jako například naše dříve testované tituly Lust Theory, Voids Calling, Red Falls nebo Fetish Locator, bude pro vás tento titul spíše nudný.

Není to proto, že by příběh byl hrozný, ale spíše proto, že hra samotná vám nenabízí nic jiného než sex s vašimi dcerami a jejich dialogy. Nenaleznete zde X-Ray mod, minihry, volný pohyb na různých místech atp. Mimo klikání myší na obrazovku pro přeskočení dialogů nemůžete dělat nic jiného. Nemáte ani možnost zasáhnout do samotného sexuálního aktu, nemůžete ani otočit kamerou a podívat se na slečny.

Grafika také není příliš působivá

Bohužel ani graficky nevypadá Picture Perfect příliš dobře. Některé momenty jsou sice pěkně zpracované, ale modely dívek jsou otřesné. Bohužel ani krásně vymodelovaná bradavka hru nezachrání – ale tu umím nakreslit taky.

Picture Perfect si nevede nijak zvlášť dobře, i když pokud jste ve světě sexuálních románů nováčkem, mohla by se vám hra líbit. Jestli patříte mezi hráče, pro které jsou novější mechaniky žánru nezajímavé, je tento titul tou správnou volbou. Pokud se však nechcete jen proklikávat zbytečnými dialogy, ale chcete si užít příběh, herní mechaniky a nějak se sžít s postavami, tuto hru vám nedoporučuji.

• dokáže vás zabavit
  • nudné dialogy
  • žádné zpestření