Intruder on the Bridge – logiáš

Intruder on the Bridge – pomsta, korupce nebo sukýnky

18. 10. 2022

Intruder on the Bridge je erotický sci-fi román, ve kterém hrajete za kapitána vesmírné lodi Ventura. Vaším cílem bude vyšetřit korupci, najít vraha svého bratra a přitom dobít nejedny vesmírné kalhotky. Tento titul pochází od nezávislého studia Space Samurai, pro které je to vůbec první projekt. Účelem této recenze je říct vám, jestli Intruder on the Bridge stojí za váš čas, nebo jestli se mu máte raději obloukem vyhnout.

Ventura je teď má!

Příběh hry je klasické klišé, které známe z jiných videoher, filmů nebo knih. V jednu chvíli letíte ve vesmírném modulu se svým bratrem, jednovaječným dvojčetem, které je nakonec před vašima očima zavražděno. Ještě než vydechne naposledy, můžete od něj získat informaci, že se jedná o cílenou vraždu. Vaše mise je tedy jasná, musíte se vrátit na svou loď Ventura, kterou aktuálně řídíte, a tam odhalit korupci. Mezitím budete muset také zjistit, kdo nechal zabít vašeho bratra, a protože vyšetřování bude opravdu náročné, musíte si také pořádně oddychnout. Naštěstí je v okolí spousta atraktivních žen… a ony vám s tím rády pomohou.

Vývojáři erotických románů vám v poslední době umožňují pojmenovat hlavní či vedlejší postavy podle vašeho vkusu, abyste se mohli lépe ponořit do samotné hry. Titul Intruder on the Bridge nic takového nenabízí a vy se ujímáte role předem definovaného kapitána Rogera Dyce. Jediné, co můžete na začátku změnit, jsou statistiky hlavního hrdiny (MC), respektive mu můžete zvýšit zdraví, bojové schopnosti, charisma, obranu, léčení nebo technické body. Člověk by to neřekl, ale výše uvedené statistiky skutečně ovlivňují hru v jednom směru: pokud nemáte inženýrské zkušenosti, nebudete moci získat důležitý předmět během jednoho z vašich vyšetřování. Pravdou však je, že ke stejnému závěru dojdete, ať už ji máte, nebo ne. Totéž platí pro možnosti dialogu. Upřímně si nejsem jistý, jestli různá rozhodnutí měla na zápletku jakýkoliv vliv, a pokud ano, moc si toho nevšimnete. Jedinou důležitou proměnou je žena, se kterou jdete na rande, protože zde můžete selhat a ztratit romantiku nebo uspět a získat ji.

Minihry mohli klidně vynechat

V celkem pěti kapitolách se setkáte s dlouhými dialogy, budete prozkoumávat, bojovat a souložit. Hra samotná je poměrně krátká a lze ji dohrát za pár hodin, pokud vás nezajímá příběh. Vývojáři ze studia Space Samurai proto připravili dvě minihry, které by tu opravdu neměly být, aby jimi prodloužili herní dobu. První minihra je střílečka ve stylu Space Invaders nebo Spinner Invaders. Svou loď ovládáte myší a musíte ničit cíle, abyste se dostali k hlavnímu bossovi nebo ke stanici, kterou musíte chránit. Při ničení nepřátel se musíte vyhýbat jejich střelám nebo raketám, protože vaše loď má pouze tři životy. Pokud klesnou na nulu, prohráváte, pak máte možnost minihru restartovat nebo ji v menu přeskočit.

Pak jsou tu FPS šarvátky. Pěstní souboje nejsou vůbec obtížné a, jak jsem řekl, slouží pouze k prodloužení herní doby. Boj funguje tak, že v levém horním rohu vidíte dva útoky a dvě možné obrany. Útoky se skládají z lehkého a normálního, přičemž normální útok je pravděpodobně považován za ultimátní, protože k jeho použití musíte nasbírat dostatek bodů. Totéž platí pro obranu, v podstatě máte jako nejlepší obranu parry a dodge. V praxi to vypadá tak, že nejprve zasadíte dva lehké údery, abyste si nasbírali kapacitu pro použití normálních úderů, a mezitím stále dokola parírujete, dokud protivníka nesrazíte k zemi. Nemějte obavy, že váš život rychle klesne, i když se budete snažit bránit – z nějakého důvodu se to prostě děje.

Před spuštěním se objednejte k ušnímu

Nyní se dostáváme k tomu nejdůležitějšímu, k samotným sexuálním scénám. Titul Intruder on the Bridge dokázal něco, co žádná jiná hra s touto tematikou. Ano, kdysi jsem při recenzi VenusBlood HOLLOW napsal, že sexuální scény jsou otravně dlouhé, ale to není nic ve srovnání s tímto projektem.

Samotné akty jsou plně animované – nemusíte tedy na nic klikat, abyste přešli do další polohy a pokračovali v sexu, můžete se jen dívat a čekat. Jiné hry nabízejí možnost přepínat pozice kamery, abyste viděli akci ze všech úhlů, ale Intruder on the Bridge nic takového nemá. Nemusíte se obávat, že vám něco unikne, protože kamera se automaticky nastaví podle toho, aby vám v dané poloze ukázala to nejzajímavější. V praxi to vypadá takto: ve scéně, kdy na vás žena skáče, jako by jela Velkou pardubickou, se kamera nejprve zaměří na obličej ženy, její prsa, a nakonec na samotný průnik, který může být dlouhý.

Kamera a skutečnost, že nemůžete zasahovat do samotného sexu, nejsou takovým problémem jako hlasitý zvuk dívčina orgasmu. Při první erotické scéně jsem se usilovně snažil, aby mi titul neurval moje milovaná ušiska. Je hezké slyšet dívčí hlasitý projev, ale všechno má své meze – mám pocit, že takhle nekřičí ani Japonky, a to už je co říct. Tento titul má však obecně problém se svým ozvučením. I když všechny zvuky, včetně hudby, v nastavení vypnete, jsou z nějakého důvodu stále aktivní, jako by byly takříkajíc jen v menu. Většinu hry jsem tedy hrál s vypnutými reproduktory, a ani samotná grafika tomu příliš nepomáhá.

Grafika není moc dobrá, ale neurazí

Co se týče grafiky, nechci říct, že je hra naprosto příšerná, protože není. Existuje několik dívčích modelů, které vypadají opravdu špatně, jako například Cully Conner, ale většinou uvidíte přijatelné modely. Jen nečekejte stejnou úroveň provedení jako u dříve recenzovaných titulů typu Secret SummerFetish Locator 2College Kings, nebo dokonce AMNESIA.

Výše zmíněné hry měly nejen dobře zpracovanou grafiku, ale také zajímavý příběh s vedlejšími postavami. To samé se bohužel nedá říct o Intruder on the Bridge: hlavní hrdina je tak nevýrazný, že vás nezajímá, a to samé platí i o ostatních ústředních postavách.

Vyplatí se titul kupovat?

Otázka tedy zní: Je Intruder on the Bridge hoden vašeho času a peněz? Odpověď není jednoduchá a závisí spíše na typu hráče. Pokud hledáte opravdu dobrou hru s kvalitním příběhem, kde máte pocit, že na vašich rozhodnutích záleží, a můžete se ztotožnit s postavami, tato hra není pro vás. Jste-li však typ hráče, kterého nezajímá příběh, ale samotný sex, mohu vám tento titul doporučit. Ano, stále hodně záleží na tom, že některé slečny nejsou tak atraktivní jako Aubrey nebo Chloe z College Kings, ale domnívám se, že místní slečny z Intruder on the Bridge si také mohou získat své fanoušky.

Intruder on the Bridge není zrovna špatná hra, která by si zasloužila diskreditaci. Jistě, existují vedlejší úkoly, které spíše prodlužují herní dobu, než aby hru obohacovaly, a modely dívek jsou fifty-fifty. Najdete slečny, jež vás budou přitahovat, a jiné, co nikoliv. Před erotickými scénami bych se nejprve objednal k ušnímu, protože i když v nastavení hry vypnete všechny zvuky, v erotických scénách jsou stále aktivní a extrémně hlasité.

• na erotické scény se dobře dívá
  • grafické zpracování
  • hlasité audio v erotických pasážích